Showing 1 - 10 of 1,282
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012617409
Chapter 1: S-D Logic as Persuasive Discourse -- Chapter 2: Rhetorical Analysis and Marketing Texts -- Chapter 3: Rhetoric and the Agonistic Moment of S-D Logic -- Chapter 4: The Rhetorical Evolution of S-D Logic -- Chapter 5: A Rhetorical Analysis of sdlogic.net -- Chapter 6: The Rhetoric of...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014435516
Die vorliegende Arbeit versucht eine differenzierte Erklärung der ökonomischen Vorteilhaftigkeit des Relationship Marketing gegenüberdem traditionellen, auf die Gewinnung von Neukunden zielenden Marketingverständnis.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005840929
„Wir dürsten nach Informationen, aber wir ertrinken in Daten!“ Diesen Hilferuf hörtman allzu häufig im Einzelhandel. Tagtäglich liefern ihm die Kunden eine Fülle vonDaten, wenn sie bei ihm einkaufen. Diese Transaktionsdaten können anonym, pseudonymoder personalisiert sein. Je mehr der...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009005022
The value concept is one of marketing theory’s basic elements. Identifying andcreating customer value (CV) - understood as value for customers - is regarded asan essential prerequisite for future company success. Nevertheless, not until quiterecently has CV received much research attention....
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005861405
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000543596
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000548012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000507174
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000412095
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000049818