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Das Ziel dieses Artikels ist es, Handlungsoptionen für das Marketing Management im Umgang mit dem Thema Gleichstellung aufzuzeigen. Dazu wird auf Basis einer Literaturanalyse (1998-2018) der Begriff der Gleichstellung im Marketing anhand des Sustainable Development Goals (SDG) 5 eingegrenzt und...
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The purpose of this research is to know the most effective factor that has a relationship with the brand equity of Disney at Disney shop, DLF Mall, Noida, India. The factors that are tested in this research include brand awareness, brand image, perceived quality, brand association, and brand...
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Die ifo Preiserwartungen sind ein zuverlässiger Frühindikator zur Prognose der sektorspezifischen Preisentwicklung. Zudem ist der ifo Indikator in der Lage, die Kernrate der deutschen Inflation treffsicherer vorherzusagen als ein einfaches Referenzmodell. Nach den jüngsten...
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Markenmanager stehen mehr denn je vor der Herausforderung, starke Marken aufzubauen. Solche differenzieren sich in der Wahrnehmung der Kunden nicht durch funktionale Nutzenversprechen. Vielmehr geht es um emotionale Bindungen zwischen Marke und Konsumenten. Diese entstehen an vielen Stellen der...
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Wechselbeziehung der gegenseitigen Einflussnahme stehen. Via Internet und Web 2.0 könnten Unternehmen zwar direkt mit ihren …
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The Cannes Lions festival is one of the most important international indicators for professionals in the creative communications industry. Throughout the past few years there are a rising number of submissions and award winners coming from emerging and developing countries. This fact is...
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Formulating consistent marketing strategies is a difficult task, but successfully implementing them is even more challenging. This is even more pertinent as marketing strategies quite often incorporate inherent conflicts between major breakthroughs and consolidation. Consequently, marketers need...
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Since the Sarbanes-Oxley Act was passed in 2002, it has become commonplace in the advertising industry to use creativity-award-show prizes instead of gross income figures to attract new customers. Therefore, achieving a top creativity ranking and winning creativity awards have become high...
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