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Undetermined
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All
Article
4,201
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All
Aufsatz im Buch
Article in journal
13,008
Aufsatz in Zeitschrift
13,008
Book section
4,201
Graue Literatur
3,413
Non-commercial literature
3,413
Working Paper
2,382
Arbeitspapier
2,003
Hochschulschrift
1,895
Thesis
1,593
Collection of articles of several authors
1,240
Sammelwerk
1,240
Lehrbuch
831
Textbook
708
Aufsatzsammlung
684
Bibliografie enthalten
617
Bibliography included
617
Case study
561
Fallstudie
561
Konferenzschrift
517
Conference proceedings
325
Amtsdruckschrift
251
Government document
251
Dissertation u.a. Prüfungsschriften
232
Ratgeber
219
Guidebook
202
Conference paper
185
Konferenzbeitrag
185
Reprint
146
Glossar enthalten
138
Glossary included
138
Handbook
134
Handbuch
134
Article
119
Bibliographie
102
Collection of articles written by one author
82
Sammlung
82
Bibliografie
67
Forschungsbericht
54
Festschrift
53
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Language
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German
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French
23
Dutch
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Italian
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Bruhn, Manfred
19
Meffert, Heribert
16
Esch, Franz-Rudolf
15
Kirchgeorg, Manfred
11
Picot, Arnold
11
Bauer, Hans H.
10
Fritz, Wolfgang
9
Wirtz, Bernd W.
9
Berndt, Ralph
8
Greenstein, Shane M.
8
Homburg, Christian
8
Kotler, Philip
8
Welfens, Paul J. J.
8
Adeola, Ogechi
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Ahlert, Dieter
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Carpenter, Gregory S.
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Cova, Bernard
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Diller, Hermann
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Hudetz, Kai
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Ahlers, Grit Mareike
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Institution
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Frankreich / Direction des Relations Économiques Extérieures
1
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Kellogg on marketing : the marketing faculty of the kellog school of management
22
Handbuch Kommunikation : Grundlagen, innovative Ansätze, praktische Umsetzungen
19
The Routledge companion to strategic marketing
16
Exzellentes Sponsoring : innovative Ansätze und Best Practices für das Markenmanagement
15
Leitfaden Online-Marketing ; [Bd. 1]
15
Market orientation : transforming food and agribusiness around the customer
15
Electronic Services
13
Internet, economic growth and globalization : perspectives on the new economy in Europe, Japan, and the USA ; with 67 tables
13
Investitionsgüter- und High-Tech-Marketing (ITM) : erprobte Instrumentarien, Erfolgsbeispiele, Problemlösungen
13
Marketing Weiterdenken : Zukunftspfade für eine marktorientierte Unternehmensführung
13
Online-Forschung 2007 : Grundlagen und Fallstudien
13
Roadmap to E-Business : wie Unternehmen das Internet erfolgreich nutzen ; Festschrift zum 75. Geburtstag von Prof. Dr. Heinz Weinhold-Stünzi
13
Social-Media-Handbuch : Theorien, Methoden, Modelle
13
The Internet and workplace transformation
13
The Oxford handbook of internet studies
13
E-marketing ; Vol. 3
12
Internet-Marketing : marktorientiertes E-Business in Deutschland und den USA
12
Measuring and managing brands
12
New media and public relations
12
Strategies and communications for innovations : an integrative management view for companies and networks
12
E-commerce and electronic markets in agribusiness and supply chains : proceedings of the 75th Seminar of the European Association of Agricultural Economists (EAAE) February, 14 - 16, 2001, Bonn, Germany
11
Erfolgreich mit den Großen des Marketings : [Best of Marketing]
11
Internet and digital economics : [principles, methods and applications]
11
Internet econometrics
11
Kellogg on marketing
11
Marketing strategy processes and tools
11
Praxishandbuch Relaunch : Potenziale vorhandener Marken richtig ausschöpfen
11
Electronic commerce : Herausforderungen, Anwendungen, Perspektiven
10
Entwicklungsperspektiven im Electronic Business : Grundlagen, Strukturen, Anwendungsfelder
10
Global e-commerce : impacts of national environment and policy
10
Handbook of marketing strategy
10
Handbuch Multi-Channel-Marketing
10
Marketing strategy organization and implementation
10
Marketing strategy's conceptual foundations : market orientation, the cornerstone of strategic marketing thought
10
Die neue Macht des Marketing : wie Sie Ihr Unternehmen mit Emotion, Innovation und Präzision profilieren
9
Improving marketing strategies for private label products
9
Integrated marketing communication
9
Strategic market creation : a new perspective on marketing and innovation management
9
Strategy and communication for innovation
9
The Internet revolution : a global perspective
9
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E-knowledge of Indian rural consumers : a field survey result based on durable goods
Mukhopadhyay, Debabrata
;
Mandal, Arun Kumar
- In:
Comparative advantage in the knowledge economy : a …
,
(pp. 85-96)
.
2021
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012814179
Saved in:
2
Von der Mustermesse zur ubiquitären Messe
Backhaus, Hagen
- In:
Märkte im Dialog : die Messen der dritten Generation
.
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001299166
Saved in:
3
Suche im WWW: Nachfrageverhalten und Implikatoren für Anbieter
Will, Andreas
;
Steck, Werner
- In:
Electronic business engineering
,
(pp. 289-307)
.
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001408140
Saved in:
4
Children as recipients of marketing communication on the
internet
Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata
- In:
Challenges related to new segments and market trends
,
(pp. 53-72)
.
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011666568
Saved in:
5
The
Internet
: a source of new data for mining in marketing
Young, Robert
- In:
Big data, mining, and analytics : components of …
,
(pp. 129-146)
.
2014
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010339159
Saved in:
6
The electronic marketing mix
Robins, Fred
- In:
Innovation und Wettbewerb in der …
,
(pp. 227-238)
.
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001754651
Saved in:
7
Überlegene Multikanal-Strategien sind gefragt
Rasch, Stefan
;
Lintner, Alexander
;
Mogelvang, Sofie
- In:
Die Zukunft des Electronic Business
,
(pp. 113-120)
.
2003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001737674
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8
Tendenzen marktorientierter Preispolitik im "Electronic Commerce"
Wagner, Udo
;
Fritz, Wolfgang
- In:
Zum Erkenntnisstand der Betriebswirtschaftslehre am …
,
(pp. 451-474)
.
2001
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001591271
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9
New Economy und Marketing : Ansatzpunkte für ein New Marketing
Berndt, Ralph
;
Kapousouzi, Kiriakoula
- In:
Management-Konzepte für die New Economy
,
(pp. 167-181)
.
2002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001700270
Saved in:
10
Kommerzielle Nutzung des
Internet
in Medienunternehmen
Kröger, Claudia
- In:
Electronic Business und Mobile Business : Ansätze, …
,
(pp. 501-545)
.
2002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001679242
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