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Produktmanagement
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39
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39
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39
Strategisches Management
39
Einzelhandel
38
Innovation management
37
Innovationsmanagement
37
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Undetermined
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Free
22
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All
Article
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Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatz im Buch
Article in journal
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Aufsatz in Zeitschrift
4,745
Graue Literatur
3,190
Non-commercial literature
3,190
Working Paper
3,144
Arbeitspapier
2,211
Book section
1,477
Hochschulschrift
1,235
Thesis
742
Collection of articles of several authors
649
Sammelwerk
649
Aufsatzsammlung
469
Konferenzschrift
380
Bibliografie enthalten
287
Bibliography included
287
Amtsdruckschrift
266
Government document
266
Dissertation u.a. Prüfungsschriften
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Article
201
Case study
192
Fallstudie
192
Conference proceedings
173
Statistik
127
Lehrbuch
126
Textbook
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Collection of articles written by one author
75
Sammlung
75
Conference paper
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Konferenzbeitrag
74
Research Report
74
No longer published / No longer aquired
63
Festschrift
62
Wörterbuch
51
Forschungsbericht
50
Advisory report
48
Gutachten
48
Statistics
48
Handbook
43
Handbuch
43
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724
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11
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2
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1
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1
Dutch
1
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1
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Zentes, Joachim
19
Ahlert, Dieter
8
Becker, Jörg
7
Herrmann, Andreas
7
Olbrich, Rainer
7
Pepels, Werner
7
Schramm-Klein, Hanna
7
Gaubinger, Kurt
6
Morschett, Dirk
6
Müller-Hagedorn, Lothar
6
Schröder, Hendrik
6
Albers, Sönke
5
Rudolph, Thomas
5
Swoboda, Bernhard
5
Zielke, Stephan
5
Buhr, Carl-Christian
4
Hudetz, Kai
4
Möhlenbruch, Dirk
4
Schütte, Reinhard
4
Toporowski, Waldemar
4
Winkelmann, Axel
4
Bauer, Hans H.
3
Biermann, Frank
3
Bowles, Samuel
3
Broniarczyk, Susan M.
3
Caloghirou, Yannis
3
Considine, Mark
3
Constantelou, Anastasia
3
Elsner, Wolfram
3
Ergenzinger, Rudolf
3
Esch, Franz-Rudolf
3
Gintis, Herbert
3
Glasbergen, Pieter
3
Kaapke, Andreas
3
Pattberg, Philipp H.
3
Rajan, Ramkishen S.
3
Rosenfeld, Martin T. W.
3
Shuffler, Marissa L.
3
Smith, Stephen A.
3
Vonortas, Nicholas S.
3
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Institution
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Schmalenbach-Gesellschaft - Deutsche Gesellschaft für Betriebswirtschaft / Arbeitskreis Das Unternehmen im Markt
1
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All
The PDMA handbook of new product development
36
Handbuch Handel : Strategien - Perspektiven - internationaler Wettbewerb
34
Praxishandbuch Relaunch : Potenziale vorhandener Marken richtig ausschöpfen
18
Distribution im Aufbruch : Bestandsaufnahme und Perspektiven
17
Handbuch Produktmanagement : Strategieentwicklung - Produktplanung - Organisation - Kontrolle
16
Regionale Kooperationen im Kulturbereich : theoretische Grundlagen und Praxisbeispiele
16
Partnerships, governance and sustainable development : reflections on theory and practice
13
The theory and practice of local governance and economic development
13
Redefining the Pacific? : regionalism past, present and future
12
Handel 4.0 : die Digitalisierung des Handels - Strategien, Technologien, Transformation
11
Marktstrategische Veränderungen in der Hersteller-Handels-Dyade
11
Kooperation konkret! : 14. Fachtagung der Gesellschaft für Angewandte Wirtschaftspsychologie 01.-02. Februar 2008
10
Produktportfoliomanagement
10
Asian regional governance : crisis and change
9
Commerce and culture : nineteenth-century business elites
9
National strategies for regional integration : South and East Asian case studies
9
Praxisorientiertes Innovations- und Produktmanagement : Grundlagen und Fallstudien aus B-to-B-Märkten
9
Sortimentsstrategien in Industrie und Handel
9
Zukunftsperspektiven für das Handelsmanagement : Konzepte, Instrumente, Trends ; Festschrift für Hans-Peter Liebmann
9
Games, groups, and the global good
8
Knowledge flows in european industry
7
Moral sentiments and material interests : the foundations of cooperation in economic life
7
Multichannel-Management
7
Multiteam systems : an organization form for dynamic and complex environments
7
Partnership and leadership : building alliances for a sustainable future
7
Retail supply chain management : quantitative models and empirical studies
7
Controlling im Handel : innovative Ansätze und Praxisbeispiele
6
Kooperative Vertragsmodelle und baubetriebliche Lösungsansätze - Ist Deutschland reif für Alternativen? : Beiträge zum Braunschweiger Baubetriebsseminar vom 22. Februar 2019
6
Performance-leadership im Handel
6
The Oxford handbook of the economics of peace and conflict
6
CSR und Produktmanagement : langfristige Wettbewerbsvorteile durch nachhaltige Produkte
5
Cooperative networks : control and optimization ; [6th International Conference on Cooperative Control and Optimization ... February 1 - 3, 2006 in Gainesville, Florida]
5
Globales Handelsmanagement : Voraussetzungen - Strategien - Beispiele
5
Handelscontrolling : neue Ansätze aus Theorie und Praxis zur Steuerung von Handelsunternehmen
5
Handelsforschung
5
Innovation through collaboration
5
Le commerce dans tous ses états : espaces marchands et enjeux de société
5
Partnering for organizational performance : collaboration and culture in the global workplace
5
Public and private in natural resource governance : a false dichotomy?
5
Retailing in the 21st century : current and future trends
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Category Management als Lösungsansatz der kundenorientierten Restrukturierung in Distribution und
Handel
Gerling, Michael
- In:
Grössenmanagement und kundenorientierte …
,
(pp. 135-156)
.
1996
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001320208
Saved in:
2
Controllinginstrumente für die Sortimentssteuerung in filialisierten Handelsunternehmen
Kreye, Antje
- In:
Handelscontrolling : neue Ansätze aus Theorie und …
,
(pp. 55-85)
.
2003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001831326
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3
Die Rolle von Händlern bei der Bewältigung von Produktkrisen : eine verhaltenspsychologische Analyse
Grunwald, Guido
- In:
Sortimentsstrategien in Industrie und Handel
,
(pp. 13-38)
.
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009406578
Saved in:
4
Sortimentspolitik
Zielke, Stephan
- In:
Handbuch Handel : Strategien - Perspektiven - …
,
(pp. 507-526)
.
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009737998
Saved in:
5
Strategisches Handelsmarketing : Sortimentmanagement für die Praxis
Rusche, Thomas
- In:
Die mittelständische Familienunternehmung : die …
,
(pp. 203-227)
.
1994
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001315155
Saved in:
6
Managing product assortments : insights from consumer psychology
Hamilton, Ryan
;
Chernev, Alexander
- In:
Kellogg on marketing
,
(pp. 348-360)
.
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008664273
Saved in:
7
Influence of PL equity on store loyalty : a comparative analysis between Spain and the U.S.
Ruiz-Real, José Luis
;
Gázquez-Abad, Juan Carlos
; …
- In:
Advances in National Brand and Private Label Marketing …
,
(pp. 151-157)
.
2018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013277505
Saved in:
8
Die Sortimente von Auktionatoren : Interpretation eines empirischen Befunds
Schauenberg, Bernd
- In:
Perspektiven ökonomischen Denkens : klassische und …
,
(pp. 127-142)
.
1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001302711
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9
Ausgleichsträger und Ausgleichsnehmer - chacun pour soi-même ou chacun pour tous?
Müller-Hagedorn, Lothar
- In:
Perspektiven ökonomischen Denkens : klassische und …
,
(pp. 93-114)
.
1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001302713
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10
Verhalten in innovativen Situationen: Eine Studie zum handelsbezogenen Innovationsmarketing
Franke, Nikolaus
- In:
Innovationsforschung und Technologiemanagement : …
,
(pp. 261-274)
.
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001398388
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