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Spanien
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1,063
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918
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Theory
669
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540
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Electronic banking
464
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267
Electronic Commerce
267
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263
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261
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261
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157
Innovationsmanagement
157
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Undetermined
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All
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6,982
Book / Working Paper
1
Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatz im Buch
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42,370
Aufsatz in Zeitschrift
42,370
Graue Literatur
8,906
Non-commercial literature
8,906
Book section
6,983
Working Paper
6,537
Arbeitspapier
5,928
Hochschulschrift
2,660
Collection of articles of several authors
2,489
Sammelwerk
2,489
Thesis
2,053
Aufsatzsammlung
1,005
Case study
850
Fallstudie
850
Amtsdruckschrift
804
Government document
804
Konferenzschrift
664
Conference paper
501
Konferenzbeitrag
501
Conference proceedings
446
Bibliografie enthalten
396
Bibliography included
396
Statistik
316
Article
311
Ratgeber
253
Statistics
239
Guidebook
232
No longer published / No longer aquired
219
Lehrbuch
205
Collection of articles written by one author
193
Sammlung
193
Textbook
183
Handbook
172
Handbuch
172
Mehrbändiges Werk
119
Multi-volume publication
119
Dissertation u.a. Prüfungsschriften
114
Business report
78
Geschäftsbericht
78
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English
4,051
German
2,422
Spanish
428
French
74
Italian
9
Portuguese
2
Swedish
1
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Author
All
Bruhn, Manfred
52
Homburg, Christian
30
Stauss, Bernd
28
Töpfer, Armin
27
Coto-Millán, Pablo
25
Georgi, Dominik
20
Meyer, Anton
20
Bauer, Hans H.
19
Hippner, Hajo
17
Reichwald, Ralf
16
Wilde, Klaus D.
16
Hadwich, Karsten
15
Helmke, Stefan
15
Martín Aceña, Pablo
15
Doménech, Rafael
14
García Echevarría, Santiago
14
Krafft, Manfred
14
Ratten, Vanessa
14
Uebel, Matthias
14
Cuadrado Roura, Juan R.
13
Huber, Frank
13
Piller, Frank T.
13
Stock-Homburg, Ruth
13
Baños-Pino, José
12
Benkenstein, Martin
12
Link, Jörg
12
Ahlert, Dieter
11
Comín Comín, Francisco
11
Diller, Hermann
11
Günter, Bernd
11
Herrmann, Andreas
11
Jimeno, Juan F.
11
Marco Lajara, Bartolomé
11
Meffert, Heribert
11
Tortella Casares, Gabriel
11
Buhl, Hans Ulrich
10
Büttgen, Marion
10
Hennig-Thurau, Thorsten
10
Inglada López de Sabando, Vicente
10
Keuper, Frank
10
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Institution
All
Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG
1
Institut für Weltwirtschaft
1
Oesterreichische Nationalbank
1
Rheinische Friedrich-Wilhelms-Universität Bonn / Zentrum für Europäische Integrationsforschung
1
Spanien / Ministerio de Hacienda
1
Universidad de Alicante / Grupo Balmis de Investigación en Salud Comunitaria e Historia de la Ciencia
1
Published in...
All
Kundenzufriedenheit : Konzepte - Methoden - Erfahrungen
46
Effektives Customer Relationship Management : Instrumente - Einführungskonzepte - Organisation
40
Handbuch Kundenbindungsmanagement : Strategien und Instrumente für ein erfolgreiches CRM
36
España, economía
33
Handbuch Kundenmanagement : Anforderungen, Prozesse, Zufriedenheit, Bindung und Wert von Kunden
30
Grundlagen des CRM : Strategie, Geschäftsprozesse und IT-Unterstützung
27
Economía
25
Effektives Customer Relationship Management : Instrumente, Einführungskonzepte, Organisation
24
Service Excellence als Impulsgeber : Strategien - Management - Innovationen - Branchen ; Bernd Stauss zum 60. Geburtstag
23
Customer Relationship Management : the ultimate guide to efficient use of CRM
21
Economía española de la transición y la democracia : 1973 - 1986
20
Customer Relationship Management : neue CRM-Best-Practice-Fallstudien und -Konzepte zu Prozessen, Organisation, Mitarbeiterführung und Technologie
19
Customer-centric marketing strategies : tools for building organizational performance
19
Kundenorientierung im Touristikmanagement
19
Serviceorientierung im Unternehmen : Forum Dienstleistungsmanagement
19
Kundenbeziehungen im Dienstleistungsbereich
18
Management von Kundenbeziehungen : Perspektiven - Analysen - Strategien - Instrumente : Manfred Bruhn zum 60. Geburtstag
18
De la recuperación cíclica al crecimiento sostenido : exigencias para la política económica española
17
Kundenorientierte Unternehmensführung : Kundenorientierung - Kundenzufriedenheit - Kundenbindung
17
La política monetaria y la inflación en España
17
Essays on microeconomics and industrial organisation : with 103 tables
16
Handbook of research on customer engagement
16
Handbook of research on customer equity in marketing
16
Kundenabwanderung : Früherkennung, Prävention, Kundenrückgewinnung ; mit erfolgreichen Praxisbeispielen aus verschiedenen Branchen
15
Customer engagement : contemporary issues and challenges
14
How to succeed in the digital age : strategies from 17 top managers
14
Interaktionen im Dienstleistungsbereich
14
La economía española : una perspectiva macroeconómica
14
Lecturas de economía española e internacional : 50 aniversario del Cuerpo de Técnicos Comerciales del Estado
14
Política económica y las reformas estructurales de la economía española
14
Achieving competitive advantage through quality management
13
Aspekte der Digitalisierung in Banken
13
Electronic Services
13
Erfolgsfaktor Emotionalisierung : wie Unternehmen die Herzen der Kunden gewinnen
13
Erfolgsfaktor Kundenorientierung : aktuelle Ansätze in der Vermögensberatung aus Sicht unterschiedlicher Marktteilnehmer
13
Essays on port economics
13
La hacienda pública en la democracia : estudios en homenaje al profesor Enrique Fuentes Quintana
13
Latin America's quest for globalisation : the role of Spanish firms
13
Online banking security measures and data protection
13
Regional policy, economic growth and convergence : lessons from the Spanish case
13
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Influence of perceived quality of mobile payment application towards loyalty
Sandyopasana, T. N.
;
Alif, M. Gunawan
- In:
Understanding digital industry : proceedings of the …
,
(pp. 163-167)
.
2020
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012226340
Saved in:
2
Die neuen Spielregeln in der Kundenbeziehung - Vertrieb neu gedacht
Liebetrau, Axel
- In:
Bank 2025 : digital meets stationär
,
(pp. 31-40)
.
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011694390
Saved in:
3
Messung und Konsequenzen von Servicequalität im E-Commerce : eine empirische Analyse am Beispiel des Internet-Banking
Bauer, Hans H.
;
Falk, Tomas
;
Hammerschmidt, Maik
- In:
Dienstleistungsmarketing
,
(pp. 45-57)
.
2004
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002208776
Saved in:
4
Developing customer loyalty : a case study of the National Bank of Oman
Rao, D. N.
;
Shankaraiah, K.
;
Al-Hakmani, Ali
- In:
Financial institutions and development
,
(pp. 105-121)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003626089
Saved in:
5
Examining the factors effecting the young consumers' self-service internet banking satisfaction and loyalty
Yimam, Ousman Mohammed
;
Yazar, Evrim Erdoğan
- In:
Digital transformation and new approaches in trade, …
,
(pp. 257-283)
.
2022
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013448702
Saved in:
6
Redefining banking service delivery : information technology adoption by UK banks amid the COVID-19 pandemic
Nguyen Phong Nguyen
;
Mogaji, Emmanuel
- In:
Management and information technology in the digital …
,
(pp. 95-110)
.
2022
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013442228
Saved in:
7
Expectation and perception of internet banking service quality of select Indian private and public sector banks : a comparative case study
Ray, Nilanjan
- In:
Online banking security measures and data protection
,
(pp. 58-68)
.
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011610405
Saved in:
8
The influences of privacy, security, and legal concerns on online banking adoption : a conceptual framework
AlKhatib, Khalid
;
Alaiad, Ahmad
- In:
Online banking security measures and data protection
,
(pp. 113-126)
.
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011610418
Saved in:
9
An algorithm for securing hybrid cloud outsourced data in the banking sector
Alhaj, Abdullah
;
Aljawarneh, Shadi A.
- In:
Online banking security measures and data protection
,
(pp. 157-171)
.
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011610425
Saved in:
10
Examination of internet banking customer perception of service quality : evidence from banking industry
Ray, Nilanjan
;
Ghosh, Tilak Nath
;
Sen, Krishnendu
- In:
Business infrastructure for sustainability in …
,
(pp. 253-263)
.
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011664395
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