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321
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307
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199
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30,853
Aufsatz in Zeitschrift
30,853
Graue Literatur
23,549
Non-commercial literature
23,549
Working Paper
20,361
Arbeitspapier
18,913
Book section
5,995
Hochschulschrift
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Thesis
1,910
Collection of articles of several authors
1,561
Sammelwerk
1,561
Aufsatzsammlung
914
Amtsdruckschrift
903
Government document
903
Konferenzschrift
562
Conference paper
510
Konferenzbeitrag
510
Case study
471
Fallstudie
471
Article
385
Advisory report
371
Gutachten
371
Bibliografie enthalten
363
Bibliography included
363
Collection of articles written by one author
318
Sammlung
318
Conference proceedings
292
Research Report
288
Amtliche Publikation
204
Systematic review
192
Übersichtsarbeit
192
Forschungsbericht
159
Dissertation u.a. Prüfungsschriften
111
Lehrbuch
72
Statistik
72
Mehrbändiges Werk
67
Multi-volume publication
67
Textbook
56
Handbook
53
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Language
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English
4,501
German
1,388
French
72
Spanish
17
Italian
12
Hungarian
3
Valencian
1
Estonian
1
Polish
1
Russian
1
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Author
All
Banse, Martin
14
Brockmeier, Martina
13
Piller, Frank T.
13
Büttgen, Marion
11
Hujer, Reinhard
11
Lutz, Christian
11
Anandajayasekeram, Ponniah
10
Böhringer, Christoph
10
Reichwald, Ralf
10
Bruhn, Manfred
9
Herr, Hansjörg
9
Lechner, Michael
9
Matzler, Kurt
9
Caliendo, Marco
8
Fitzenberger, Bernd
8
Herrmann, Roland
8
Kumar, V.
8
McKibbin, Warwick J.
8
Priewe, Jan
8
Van der Mensbrugghe, Dominique
8
Walcher, Dominik
8
Breuss, Fritz
7
Coto-Millán, Pablo
7
Hadwich, Karsten
7
Happe, Kathrin
7
Heckman, James J.
7
Heilemann, Ullrich
7
Herstatt, Cornelius
7
Martin, Will
7
Meyer, Bernd
7
Rutherford, Thomas F.
7
Steiner, Viktor
7
Taylor, John B.
7
Uthes, Sandra
7
Walwei, Ulrich
7
Wieland, Volker
7
Bach, Stefan
6
Belke, Ansgar
6
Börsch-Supan, Axel
6
Dixon, Peter B.
6
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Institution
All
Apogee Research
1
Australien / Department of Employment, Education and Training
1
Center for China and Globalization
1
Europäische Kommission
1
Frankreich / Direction de la Prévision et de l'Analyse Economique
1
Frankreich / Direction du Trésor
1
Großbritannien / Better Regulation Unit
1
Großbritannien / Department of Employment
1
Rheinisch-Westfälisches Institut für Wirtschaftsforschung
1
USA / Environmental Protection Agency
1
Zhongguo-Renmin-Yinhang <Peking>
1
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Global economic meltdown and Indian economy
34
Interaktive Wertschöpfung durch Dienstleistungen : strategische Ausrichtung von Kundeninteraktionen, Geschäftsmodellen und sozialen Netzwerken
24
Impact of science on African agriculture and food security
23
Kundenintegration : Forum Dienstleistungsmanagement
22
Liberalisierung des Weltagrarhandels : Strategien und Konsequenzen ; 40. Jahrestagung der Gesellschaft für Wirtschafts- und Sozialwissenschaften des Landbaues e.V. vom 8. bis 10. Oktober 2001
19
Business impacts of COVID-19 : international business, crisis management, and the global economy
18
Agricultural sector modelling and policy information systems : proceedings of the 65th European seminar of the European Association of Agricultural Economists (EAAE) ; March 29 - 31, 2000, Bonn, Germany
17
Financial globalisation and emerging market capital flows : [papers in this volume were prepared for a meeting of senior officials from central banks held at the Bank for International Settlements on 31 January and 1 February 2008
16
Impact assessment and sustainable development : European practice and experience
16
Revolutionizing innovation : users, communities, and open innovation
16
COVID-19 in developing economies
14
Customer engagement : contemporary issues and challenges
14
Evaluating R&D impacts : methods and practice
14
Handbook of research on customer equity in marketing
14
Redefining business strategies for the service industry : embracing the new normal era
14
Marke und digitale Medien : der Wandel des Markenkonzepts im 21. Jahrhundert
13
Monetary policy and central banking in the Covid era
13
Regulatory impact assessment : towards better regulation?
13
Handbook of innovation policy impact
12
Handbook of research on customer engagement
12
Creating and managing superior customer value
11
Customer engagement marketing
11
Innovation in pricing : contemporary theories and best practices
11
Kundenintegration und Kundenbindung : wie Unternehmen von ihren Kunden profitieren
11
Mass customization for personalized communication environments : integrating human factors
11
Unternehmen im Agrarbereich vor neuen Herausforderungen : 45. Jahrestagung der Gesellschaft für Wirtschafts- und Sozialwissenschaften des Landbaues e. V. vom 05. bis 07. Oktober 2005 in Göttingen
11
Wettbewerbsfähigkeit und Unternehmertum in der Land- und Ernährungswirtschaft
11
Wirkungsforschung und Politikberatung - eine Gratwanderung? : Fachtagung am 24./25.2.2005 in Bonn ; [Fachtagung "Wirkungsforschung und Politikberatung - eine Gratwanderung?" ...]
11
Digitalisierung und Innovation : Planung, Entstehung, Entwicklungsperspektiven
10
How to succeed in the digital age : strategies from 17 top managers
10
Perspektiven in der Landnutzung : Regionen, Landschaften, Betriebe ; Entscheidungsträger und Instrumente. 43. Jahrestagung der Gesellschaft für Wirtschafts- und Sozialwissenschaften des Landbaues (GEWISOLA) 2003 in Hohenheim
10
Policy evaluation in innovation and technology : towards best practices
10
Wirksamere Entwicklungspolitik : Befunde, Reformen, Instrumente
10
Assessing aid for trade : effectiveness, current issues and future directions
9
Central and Eastern Europe on its way to European Union : simulation studies based on macromodels
9
Development success : statecraft in the south
9
Economic transition and the greening of policies : modeling new challenges for agriculture and agribusiness in Europe ; proceedings of the 50th European Seminar of the follow-up conference of the European short course in global trade analysis ; October 15 - 17, 1996, Giessen, Germany
9
Evaluating labour market and social programmes : the state of a complex art
9
Perspectives on user innovaton
9
The Uruguay round and the developing countries
9
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Involving customers through co-creation : an approach from the fashion industry
Pardo-Cuenca, Desampardos
;
Prado-Gascó, Vicente Javier
- In:
Engaging consumers through branded entertainment and …
,
(pp. 242-270)
.
2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011389918
Saved in:
2
From many to one : personalized product fulfillment systems
Rangaswamy, Arvind
;
Balakrishnan, Anantaram
- In:
The power of one : gaining business value from …
,
(pp. 33-57)
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2003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011588670
Saved in:
3
Value Co-Creation needs Customer Readiness : Innovation durch
Kundenintegration
in den Wertschöpfungsprozess am Beispiel des Geschäftsmodells zur Individualisierung von Pflegekosme...
Schlangen, Kareen
;
Feistkorn, Carolin
;
Menzel, Larissa
- In:
Kundenintegration & Customer Empowerment
,
(pp. 79-90)
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2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011706704
Saved in:
4
Herausforderungen für die Unternehmensführung durch Open Innovation und Interaktive Wertschöpfung
Piller, Frank T.
;
Möslein, Kathrin
;
Reichwald, Ralf
- In:
Kundenintegration und Kundenbindung : wie Unternehmen …
,
(pp. 3-18)
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2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003835253
Saved in:
5
Vom Ideenwettbewerb zum externen Vorschlagswesen - internetbasierte Integration von Kunden in den Innovationsprozess bei adidas
Walcher, Dominik
- In:
Kundenintegration und Kundenbindung : wie Unternehmen …
,
(pp. 19-30)
.
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003835256
Saved in:
6
Value-co-creation through multichannels distributions : the Nike ID case
Angioni, Enrico
;
Cabiddu, Francesca
;
Di Guardo, Maria Chiara
- In:
Information systems : crossroads for organization, …
,
(pp. 259-266)
.
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009577638
Saved in:
7
Excessive value creation : under the tyranny of a new imaginary
Sköld, David
;
Olaison, Lena
- In:
Managing dynamic technology-oriented businesses : high …
,
(pp. 192-208)
.
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009689534
Saved in:
8
Resource implications of manufacturer-customer interactions in mass customization
Kodzi, Emmanuel T. <Jr.>
;
Gazo, Rado
- In:
Mass customization for personalized communication …
,
(pp. 23-34)
.
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003913529
Saved in:
9
A multi-agent system for recommending customized families of products
Moon, Seung Ki
;
Simpson, Timothy W.
;
Kumara, Soundar R. T.
- In:
Mass customization for personalized communication …
,
(pp. 35-48)
.
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003913532
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10
Adaptive interaction for mass customization
Uchyigit, Gulden
- In:
Mass customization for personalized communication …
,
(pp. 133-148)
.
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003913548
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