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Theory
58
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Mobile marketing
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Cost-benefit analysis
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Customer value
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6
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Undetermined
37
Free
3
Type of publication
All
Book / Working Paper
163
Journal
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Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatzsammlung
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2,749
Aufsatz im Buch
1,223
Book section
1,223
Graue Literatur
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Non-commercial literature
711
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Thesis
500
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Sammelwerk
328
Working Paper
326
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Arbeitspapier
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235
Bibliography included
235
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Handbuch
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Statistics
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Glossar enthalten
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Glossary included
51
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Marktinformation
24
Ratgeber
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Guidebook
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Bibliografie
20
Systematic review
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Übersichtsarbeit
19
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Language
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German
97
English
73
Polish
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Author
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Herrmann, Andreas
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Günter, Bernd
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Helm, Sabrina
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Buber, Renate
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Gustafsson, Anders
5
Theobald, Axel
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Thielsch, Meinald T.
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Wang, Yonggui
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Springer Fachmedien Wiesbaden
4
Forschungsgruppe Konsum und Verhalten
2
Springer International Publishing
2
Berliner Wissenschafts-Verlag
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Betriebswirtschaftlichen Institut der Technischen Hochschule Stuttgart
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Deutsche Werbewissenschaftliche Gesellschaft
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Deutschland / Bundesamt für Bauwesen und Raumordnung
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Zentrum für Empirische Forschung
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Zentrum für Geographische Informationsverarbeitung <Salzburg>
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Springer eBook Collection / Business and Economics
8
SpringerLink / Bücher
8
SAGE library in marketing
3
Entrepreneurship, Marketing, Innovation
2
FOCUS-Jahrbuch : Beiträge zu Werbe- und Mediaplanung, Markt-, Kommunikations- und Mediaforschung
2
Lehrbuch
2
Springer eBook Collection
2
Tourism, hospitality & event management
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Zeitschrift für Betriebswirtschaft / Ergänzungsheft : ZfB
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Absatzwirtschaft
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Absatzwirtschaft : Zeitschrift für Marketing ; Wirtschaft und Werbung, industrielle Werbung, Verkaufspraxis
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Advances in econometrics
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Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series
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Advances in spatial science
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Betriebswirtschaftliche Schriften
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Betriebswirtschaftliche Schriften : BWS
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Blickpunkt Wirtschaft
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Business and Management
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Dissertation Series CentER
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Dortmunder Beiträge zur Raumplanung
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Handelsforschung
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International series in quantitative marketing : ISQM
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Essays on capital markets research in accounting
Kapons, Martin
-
2021
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012695696
Saved in:
2
Konsumentenforschung : gewidmet Werner Kroeber-Riel zum 60. Geburtstag
Kroeber-Riel, Werner
(
honouree
)
-
1994
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000507908
Saved in:
3
Marktforschung
Tomczak, Torsten
(
ed.
); …
-
1994
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000508465
Saved in:
4
Behavioral models for market analysis : foundations for marketing action
Nicosia, Francesco M.
(
contributor
);
Wind, Yoram
(
contributor
)
-
1977
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000053321
Saved in:
5
Innovative Marktforschung
1983
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000054961
Saved in:
6
Frauen-Welten : Marketing in der postmodernen Gesellschaft - ein interdisziplinärer Forschungsansatz
Reigber, Dieter
(
ed.
);
Alftermann, Dorothee
(
contributor
); …
-
1993
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000347219
Saved in:
7
Agrarmärkte & [und] Agrarmarketing : Strategien im grünen Markt. Hrsg. zum 60. Geburtstag von Helmut Fahrnschon
Beck, Paul
(
contributor
);
Fahrnschon, Helmut
(
honouree
); …
-
1983
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000120420
Saved in:
8
Automobilmarktforschung : Nutzenorientierung von Pkw-Herstellern
Bauer, Hans H.
(
ed.
)
-
1996
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000937439
Saved in:
9
Prices, products, and people : analyzing agricultural markets in developing countries
Scott, Gregory J.
(
contributor
)
-
1995
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000937920
Saved in:
10
Handbook of consumer behavior
Robertson, Thomas S.
(
ed.
); …
-
1991
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000835008
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