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Article in journal
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Aufsatz in Zeitschrift
14,188
Hochschulschrift
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Thesis
3,780
Graue Literatur
2,960
Non-commercial literature
2,960
Aufsatz im Buch
2,889
Dissertation u.a. Prüfungsschriften
2,088
Collection of articles of several authors
1,772
Sammelwerk
1,772
Working Paper
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Arbeitspapier
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Lehrbuch
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Aufsatzsammlung
1,506
Textbook
1,155
Case study
1,141
Fallstudie
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Bibliografie enthalten
1,043
Bibliography included
1,043
Konferenzschrift
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Ratgeber
404
Guidebook
351
Handbook
338
Handbuch
338
Bibliographie
278
Conference proceedings
251
Amtsdruckschrift
177
Government document
177
Glossar enthalten
147
Glossary included
147
Conference paper
138
Konferenzbeitrag
138
Wörterbuch
134
Collection of articles written by one author
121
Sammlung
121
Fallstudiensammlung
120
Reprint
115
Festschrift
109
Forschungsbericht
101
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Language
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English
1,732
German
1,129
French
19
Italian
6
Spanish
3
Author
All
Esch, Franz-Rudolf
30
Jürgens, Ulrich
13
Proff, Heike
13
Burmann, Christoph
12
Freyssenet, Michel
11
Fujimoto, Takahiro
10
Keller, Kevin Lane
10
Lung, Yannick
10
Bauer, Hans H.
9
Pries, Ludger
9
Spengler, Thomas Stefan
9
Haak, René
8
Wagenitz, Axel
8
Blöcker, Antje
7
Lehndorff, Steffen
7
Schmitt, Bernd
7
Tybout, Alice M.
7
Wildemann, Horst
7
Bailey, David
6
Bekmeier-Feuerhahn, Sigrid
6
Bruhn, Manfred
6
Dudenhöffer, Ferdinand
6
Fischer, Alexander
6
Gierl, Heribert
6
Göpfert, Ingrid
6
Hellingrath, Bernd
6
Lansbury, Russell D.
6
Park, C. Whan
6
Rennhak, Carsten
6
Baumgarth, Carsten
5
Haiss, Peter R.
5
Hanisch, Johannes
5
Holland, Heinrich
5
Huber, Frank
5
Humphrey, John
5
Imai, Noriyuki
5
Koers, Martin
5
Meffert, Heribert
5
Meinig, Wolfgang
5
Calder, Bobby J.
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Institution
All
Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG
1
Eidgenössisches Institut für Geistiges Eigentum
1
Katholische Universität Eichstätt / Studentisches Seminar im Internationalen Management
1
Published in...
All
Handbuch Automobilbanken : Finanzdienstleistungen für Mobilität
24
The second automobile revolution : trajectories of the world carmakers in the 21st century
23
Strategie und Technik des Automobilmarketing
22
Automobillogistik : Stand und Zukunftstrends
19
Die Automobilindustrie auf dem Weg zur globalen Netzwerkkompetenz : effiziente und flexible Supply Chains erfolgreich gestalten
17
Schritte in die künftige Mobilität : technische und betriebswirtschaftliche Aspekte : [4. Wissenschaftsforum Mobilität am 21. Juni 2012]
14
Brand management ; Vol. 3
12
Segmentation in social marketing : process, methods and application
11
Towards mobility : varieties of automobilism in East and West
11
Und es fährt und fährt ... : Automobilindustrie und Automobilkultur am Beginn des 21. Jahrhunderts
11
Erfolgsfaktoren der Markenführung : Know-how aus Forschung und Management
10
International marketing ; Vol. 2
9
Marken und Sport : aktuelle Aspekte der Markenführung im Sport und mit Sport
9
Social reconstructions of the world automobile industry : competition, power, and industrial flexibility : [based on the proceedings of a conference entitled 'Global Competition in the Automobile Industry,' held 7 and 8 May, 1991 at the State University of New York, College at Brockport]
9
Strategien für die Automobilindustrie : Ansatzpunkte im strategischen Management und in der Industriepolitik
9
Strong brands, strong relationships
9
Behavioral Branding : wie Mitarbeiterverhalten die Marke stärkt
8
Global strategies and local realities : the auto industry in emerging markets
8
Marketing and management sciences : proceedings of the International Conference on ICMMS 2008
8
New product development and production networks : global industrial experience ; with 85 figures and 29 tables
8
Sustaining industrial competitiveness after the crisis : lessons from the automotive industry
8
The evolution of brands : from signals of quality to storehouses of trust
8
Towards a new map of automobile manufacturing in Europe? : new production concepts and spatial restructuring
8
Brand research : [an outcome of the second International Conference on Brand Management]
7
Consumer brand relationships : meaning, measuring, managing
7
Cross-cultural and critical perspectives on brands
7
Die Gestaltung des Wandels zur operativen Excellence : ein integriertes Konzept aus Methoden, Führungskonzepten und Change Management
7
Flexibility at work : critical developments in the international automobile industry
7
Herausforderungen für das Automotive Engineering & Management : technische und betriebswirtschaftliche Ansätze
7
Hybrid factories in Latin America : Japanese management transferred
7
Hybridization of MNE subsidiaries : the automotive sector in India
7
Innovative Markenführung und -implementierung
7
Instrumentarium zur Bearbeitung segmentierter Märkte
7
Kellogg on marketing
7
Methoden zur erfolgreichen Marktsegmentbearbeitung
7
Produktionsprogrammplanung in der Automobilindustrie : ganzheitliche Lösungselemente aus der angewandten Forschung
7
The Routledge companion to contemporary brand management
7
The psychology of design : creating consumer appeal ; [an interdisciplinary conference held in May 2014 in Ann Arbor on the subject of "the Psychology of Design" ; the 33rd Annual Advertising and Consumer Psychology (ACP) Conference of the Society for Consumer Psychology]
7
Transforming Mobility - What Next? : technische und betriebswirtschaftliche Aspekte
7
Automobilmarktforschung : Nutzenorientierung von Pkw-Herstellern
6
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Product placement in video games : image transference among emotions
Küster, Inés
;
Vila, Natalia
;
Hernández, Asunción
; …
- In:
Engaging consumers through branded entertainment and …
,
(pp. 127-148)
.
2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011389592
Saved in:
2
A process-tracing study of brand extension evaluation
Boush, David M.
;
Loken, Barbara
-
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003924407
Saved in:
3
Drivers of brand extension success
Völckner, Franziska
;
Sattler, Henrik
-
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003924411
Saved in:
4
Evaluation of brand extensions : the role of product feature similarity and brand concept consistency
Park, C. Whan
;
Milberg, Sandra
;
Lawson, Robert
-
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003924413
Saved in:
5
Managing negative feedback effects associated with brand extensions : the impact of alternative branding strategies
Milberg, Sandra J.
;
Park, C. Whan
;
McCarthy, Michael S.
-
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003924414
Saved in:
6
Consumer evaluation of vertical brand extensions and core brands
Kim, Chung K.
;
Lavack, Anne M.
;
Smith, Margo
-
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003924416
Saved in:
7
The impact of parent brand attribute associations and affect on brand extension evaluation
Bhat, Sobodh
;
Reddy, Srinivas K.
-
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003924420
Saved in:
8
An empirical analysis of brand image transfer in multiple sports sponsorships
Sattler, Henrik
;
Schnittka, Oliver
;
Völckner, Franziska
- In:
Quantitative marketing and marketing management : …
,
(pp. 517-530)
.
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009621551
Saved in:
9
Markentransfer: der Stand der Forschung
Sattler, Henrik
;
Völckner, Franziska
- In:
Werbe- und Markenforschung : Meilensteine - State of …
,
(pp. 51-75)
.
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003415512
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10
Markendehnung : Gefahr für die Markenstärke?
Benkenstein, Martin
;
Platt, Norbert A.
- In:
Wie entstehen starke Marken? : [Markendialog Februar 2005]
,
(pp. 125-144)
.
2005
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003849095
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