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Management von Kundenbeziehung...
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199
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Digitization
197
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Informationstechnik
167
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All
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Book / Working Paper
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22,956
Hochschulschrift
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Aufsatz im Buch
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Thesis
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Graue Literatur
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Non-commercial literature
3,982
Dissertation u.a. Prüfungsschriften
3,121
Collection of articles of several authors
3,065
Sammelwerk
3,065
Aufsatzsammlung
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Lehrbuch
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Working Paper
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Arbeitspapier
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Textbook
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Konferenzschrift
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Case study
1,289
Fallstudie
1,289
Bibliografie enthalten
1,200
Bibliography included
1,200
Ratgeber
709
Guidebook
629
Conference proceedings
527
Bibliographie
469
Handbook
469
Handbuch
469
Amtsdruckschrift
307
Government document
307
Conference paper
259
Konferenzbeitrag
259
Glossar enthalten
249
Glossary included
249
Collection of articles written by one author
170
Sammlung
170
Festschrift
164
Wörterbuch
160
Forschungsbericht
152
Fallstudiensammlung
140
Bibliografie
129
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Language
All
English
3,323
German
2,702
French
15
Italian
3
Dutch
1
Swedish
1
Author
All
Bruhn, Manfred
42
Homburg, Christian
29
Stauss, Bernd
23
Töpfer, Armin
23
Meyer, Anton
22
Georgi, Dominik
19
Reichwald, Ralf
19
Bauer, Hans H.
18
Hippner, Hajo
17
Wilde, Klaus D.
16
Helmke, Stefan
15
Albers, Sönke
14
Uebel, Matthias
14
Hadwich, Karsten
13
Huber, Frank
13
Krafft, Manfred
13
Link, Jörg
13
Picot, Arnold
13
Piller, Frank T.
13
Ratten, Vanessa
13
Stock-Homburg, Ruth
13
Ahlert, Dieter
12
Büttgen, Marion
12
Keuper, Frank
12
Kleinaltenkamp, Michael
12
Silberer, Günter
12
Brenner, Walter
11
Diller, Hermann
11
Fritz, Wolfgang
11
Günter, Bernd
11
Herrmann, Andreas
11
Kollmann, Tobias
11
Meffert, Heribert
11
Reinartz, Werner J.
10
Wirtz, Bernd W.
10
Zentes, Joachim
10
Belz, Christian
9
Hennig-Thurau, Thorsten
9
Krcmar, Helmut
9
Kumar, V.
9
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Institution
All
Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG
1
Published in...
All
Kundenzufriedenheit : Konzepte - Methoden - Erfahrungen
46
Effektives Customer Relationship Management : Instrumente - Einführungskonzepte - Organisation
40
Handbuch Kundenbindungsmanagement : Strategien und Instrumente für ein erfolgreiches CRM
36
Handbuch Kundenmanagement : Anforderungen, Prozesse, Zufriedenheit, Bindung und Wert von Kunden
30
Grundlagen des CRM : Strategie, Geschäftsprozesse und IT-Unterstützung
27
Effektives Customer Relationship Management : Instrumente, Einführungskonzepte, Organisation
24
Customer Relationship Management : the ultimate guide to efficient use of CRM
21
Electronic Services
21
Handbook of strategic e-business management
21
Customer Relationship Management : neue CRM-Best-Practice-Fallstudien und -Konzepte zu Prozessen, Organisation, Mitarbeiterführung und Technologie
19
Customer-centric marketing strategies : tools for building organizational performance
19
E-commerce and electronic markets in agribusiness and supply chains : proceedings of the 75th Seminar of the European Association of Agricultural Economists (EAAE) February, 14 - 16, 2001, Bonn, Germany
19
Electronic commerce : Herausforderungen, Anwendungen, Perspektiven
18
Kundenbeziehungen im Dienstleistungsbereich
18
Kundenorientierung im Touristikmanagement
18
Management von Kundenbeziehungen : Perspektiven - Analysen - Strategien - Instrumente : Manfred Bruhn zum 60. Geburtstag
18
Roadmap to E-Business : wie Unternehmen das Internet erfolgreich nutzen ; Festschrift zum 75. Geburtstag von Prof. Dr. Heinz Weinhold-Stünzi
18
Electronic business : theoretische Aspekte und Anwendungen in der betrieblichen Praxis ; Festschrift für Jörg Biethahn ; mit 13 Tabellen
17
Handbook of research on customer engagement
17
Kundenorientierte Unternehmensführung : Kundenorientierung - Kundenzufriedenheit - Kundenbindung
17
Leitfaden Online-Marketing ; [Bd. 1]
17
Handbook of research on customer equity in marketing
16
Modelle im E-Business
16
Service Excellence als Impulsgeber : Strategien - Management - Innovationen - Branchen ; Bernd Stauss zum 60. Geburtstag
16
Transforming e-business practices and applications : emerging technologies and concepts
16
Electronic Business und Mobile Business : Ansätze, Konzepte und Geschäftsmodelle
15
How to succeed in the digital age : strategies from 17 top managers
15
Kundenabwanderung : Früherkennung, Prävention, Kundenrückgewinnung ; mit erfolgreichen Praxisbeispielen aus verschiedenen Branchen
15
Selected readings on information technology and business systems management
15
www.musikverkaufen.de : die digitale Musikwirtschaft
15
Customer engagement : contemporary issues and challenges
14
Marketing Weiterdenken : Zukunftspfade für eine marktorientierte Unternehmensführung : Herrn Prof. Dr. Dr. h.c. mult. Heribert Meffert zum 80. Geburtstag
14
Business to business electronic commerce : challenges and solutions
13
Consumer behavior, organizational development, and electronic commerce : emerging issues for advancing modern socioeconomies
13
E-business in construction
13
E-business issues, challenges and opportunities for SMEs : driving competitiveness
13
E-business management : integration of Web technologies with business models
13
Emergent strategies for e-business processes, services, and implications : advancing corporate frameworks
13
Entrepreneurship and innovations in e-business : an integrative perspective
13
Erfolgsfaktor Emotionalisierung : wie Unternehmen die Herzen der Kunden gewinnen
13
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ECONIS (ZBW)
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Electronic Commerce und Kundenbindung
Bliemel, Friedhelm
;
Fassott, Georg
- In:
Electronic commerce : Herausforderungen, Anwendungen, …
,
(pp. 11-25)
.
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001366214
Saved in:
2
Networking for greater industrial productivity
Rußwurm, Siegfried
- In:
How to succeed in the digital age : strategies from 17 …
,
(pp. 233-243)
.
2014
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010341214
Saved in:
3
Is the hybrid customer for real? : the customer in the insurance industry of the future
Hofmann, Markus Oscar
- In:
How to succeed in the digital age : strategies from 17 …
,
(pp. 121-130)
.
2014
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010341254
Saved in:
4
Intelligent networking in the home of the future : the fundamental transformation of the roles of consumers and companies through the refurbished energy system
Teyssen, Johannes
- In:
How to succeed in the digital age : strategies from 17 …
,
(pp. 107-118)
.
2014
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010341267
Saved in:
5
"Like" or "fall"? : customer relations with the Facebook Generation
Obermann, René
- In:
How to succeed in the digital age : strategies from 17 …
,
(pp. 85-92)
.
2014
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010341282
Saved in:
6
The management model in the digital networked world
Brenner, Walter
;
Herrmann, Andreas
- In:
How to succeed in the digital age : strategies from 17 …
,
(pp. 13-35)
.
2014
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010341292
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7
Channel collaboration in e-commerce : a study on channel relationship from the perspective of vendors selling on online platforms, the e-retailers
Yadav, Rajan
;
Bhatnagar, Swati
- In:
Transforming organizations through flexible systems …
,
(pp. 223-241)
.
2020
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012127721
Saved in:
8
Quality strategies for customer loyalty in an e-service environment : a case of m-banking customers
Vasudeva, Savdeep
- In:
Strategies and tools for managing connected consumers
,
(pp. 46-69)
.
2020
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012106733
Saved in:
9
E-CRM, m-CRM, and its ICTs adoption in the e-tourism and m-tourism industries
Chen, Te Fu
- In:
Mobile electronic commerce : foundations, development, …
,
(pp. 265-306)
.
2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010494927
Saved in:
10
Gamification in e-commerce : enhancing digital customer engagement through game elements
Huseynov, Farid
- In:
Digital innovations for customer engagement, …
,
(pp. 144-161)
.
2020
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012237990
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