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Germany
581
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Theory
468
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407
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250
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230
Marketingmanagement
230
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222
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Electronic Commerce
207
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204
Social web
204
Dienstleistungsqualität
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Service quality
178
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147
Customer value
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Kundenwert
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United States
141
Innovation management
112
Innovationsmanagement
112
Internet marketing
111
Online-Marketing
111
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Online retailing
93
Online-Handel
93
Success factor
93
Customer service
91
Kundenservice
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Computer-assisted marketing
81
Dienstleistungssektor
81
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Online availability
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Undetermined
374
Free
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Type of publication
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Type of publication (narrower categories)
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Book section
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Aufsatz in Zeitschrift
14,891
Aufsatz im Buch
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Hochschulschrift
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1,195
Graue Literatur
1,049
Non-commercial literature
1,049
Working Paper
685
Arbeitspapier
656
Collection of articles of several authors
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Sammelwerk
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Case study
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Fallstudie
445
Aufsatzsammlung
373
Ratgeber
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Guidebook
212
Bibliografie enthalten
159
Bibliography included
159
Lehrbuch
143
Conference paper
137
Konferenzbeitrag
137
Textbook
127
Handbook
104
Handbuch
104
Konferenzschrift
102
Conference proceedings
70
Collection of articles written by one author
54
Sammlung
54
Reprint
47
Interview
25
Article
24
Glossar enthalten
24
Glossary included
24
Festschrift
19
Systematic review
19
Übersichtsarbeit
19
Bibliografie
18
Amtsdruckschrift
15
Fallstudiensammlung
15
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Language
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German
1,805
English
1,564
French
6
Italian
1
Swedish
1
Author
All
Bruhn, Manfred
42
Homburg, Christian
29
Stauss, Bernd
23
Töpfer, Armin
23
Georgi, Dominik
18
Meyer, Anton
18
Hippner, Hajo
17
Reichwald, Ralf
16
Wilde, Klaus D.
16
Helmke, Stefan
15
Uebel, Matthias
14
Hadwich, Karsten
13
Krafft, Manfred
13
Piller, Frank T.
13
Ratten, Vanessa
13
Stock-Homburg, Ruth
13
Bauer, Hans H.
12
Huber, Frank
12
Link, Jörg
12
Ahlert, Dieter
11
Diller, Hermann
11
Günter, Bernd
11
Herrmann, Andreas
11
Kleinaltenkamp, Michael
10
Meffert, Heribert
10
Reinartz, Werner J.
10
Silberer, Günter
10
Belz, Christian
9
Büttgen, Marion
9
Hennig-Thurau, Thorsten
9
Keuper, Frank
9
Kumar, V.
9
Matzler, Kurt
9
Fournier, Susan
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Rennhak, Carsten
8
Buhl, Hans Ulrich
7
Gouthier, Matthias H. J.
7
Greve, Goetz
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Hansen, Ursula
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Helm, Sabrina
7
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Institution
All
Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG
1
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All
Kundenzufriedenheit : Konzepte - Methoden - Erfahrungen
46
Effektives Customer Relationship Management : Instrumente - Einführungskonzepte - Organisation
40
Handbuch Kundenbindungsmanagement : Strategien und Instrumente für ein erfolgreiches CRM
36
Handbuch Kundenmanagement : Anforderungen, Prozesse, Zufriedenheit, Bindung und Wert von Kunden
30
Grundlagen des CRM : Strategie, Geschäftsprozesse und IT-Unterstützung
27
Effektives Customer Relationship Management : Instrumente, Einführungskonzepte, Organisation
24
Customer Relationship Management : the ultimate guide to efficient use of CRM
21
Customer Relationship Management : neue CRM-Best-Practice-Fallstudien und -Konzepte zu Prozessen, Organisation, Mitarbeiterführung und Technologie
19
Customer-centric marketing strategies : tools for building organizational performance
19
Kundenbeziehungen im Dienstleistungsbereich
18
Kundenorientierung im Touristikmanagement
18
Management von Kundenbeziehungen : Perspektiven - Analysen - Strategien - Instrumente : Manfred Bruhn zum 60. Geburtstag
18
Kundenorientierte Unternehmensführung : Kundenorientierung - Kundenzufriedenheit - Kundenbindung
17
Handbook of research on customer engagement
16
Handbook of research on customer equity in marketing
16
Service Excellence als Impulsgeber : Strategien - Management - Innovationen - Branchen ; Bernd Stauss zum 60. Geburtstag
16
Kundenabwanderung : Früherkennung, Prävention, Kundenrückgewinnung ; mit erfolgreichen Praxisbeispielen aus verschiedenen Branchen
15
Customer engagement : contemporary issues and challenges
14
How to succeed in the digital age : strategies from 17 top managers
14
Erfolgsfaktor Emotionalisierung : wie Unternehmen die Herzen der Kunden gewinnen
13
Erfolgsfaktor Kundenorientierung : aktuelle Ansätze in der Vermögensberatung aus Sicht unterschiedlicher Marktteilnehmer
13
Interaktionen im Dienstleistungsbereich
13
Relationship marketing : gaining competitive advantage through customer satisfaction and customer retention
13
Customer Management : Vertriebs- und Servicekonzepte der Zukunft
12
Electronic Services
12
Consumer-brand relationships : theory and practice
11
Handbook of relationship marketing
11
Handbuch Kundenbindungsmanagement
11
Insights, innovation, and analytics for optimal customer engagement
11
Marketing und Sales Automation : Grundlagen - Tools - Umsetzung ; Alles, was Sie wissen müssen
11
Perspektiven der marktorientierten Unternehmensführung : Arbeiten aus dem Institut für Marktorientierte Unternehmensführung der Universität Mannheim
11
Customer relationship management and the social and semantic web : enabling cliens conexus
10
Marketing von Solutions : innovative Ansätze und Best Practices
10
Client centricity : relationship management in banking
9
Company and customer relations
9
Customer-centric knowledge management : concepts and applications
9
Developing digital marketing : relationship perspectives
9
Handbook of research on retailer-consumer relationship development
9
Handbuch Vertriebs-Exzellenz im Asset Management : institutionelle Anleger gewinnen und binden
9
Kundenbindung im Handel
9
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A global examination of cognitive trust in business-to-business relationships
Graça, Sandra S.
;
Barry, James M.
- In:
New insights on trust in business-to-business …
,
(pp. 7-36)
.
2019
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012405313
Saved in:
2
Customer-company relationships : the key dimensions and leveraging social media to build relationships
Balkan, Nilay
- In:
New perspectives on critical marketing and consumer society
,
(pp. 39-51)
.
2021
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012497101
Saved in:
3
The development and current trends of digital marketing and relationship marketing research
Le Dung
;
Nguyen Tuyet-Mai
;
Quach, Sara
;
Thaichon, Park
; …
- In:
Developing digital marketing : relationship perspectives
,
(pp. 1-18)
.
2021
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012585544
Saved in:
4
Digital marketing and geopolitical uncertainty in banking portfolio management : evidence for China commercial banks
Ntasis, Lazaros
;
Kountzakis, Christos E.
;
Koronios, …
- In:
Developing digital marketing : relationship perspectives
,
(pp. 65-73)
.
2021
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012585702
Saved in:
5
Digital sport marketing
Ratten, Vanessa
;
Thompson, Ashleigh-Jane
- In:
Developing digital marketing : relationship perspectives
,
(pp. 75-86)
.
2021
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012585821
Saved in:
6
Entrepreneurship education and digital marketing : what does the future hold?
Ratten, Vanessa
;
Rashid, Sumayya
- In:
Developing digital marketing : relationship perspectives
,
(pp. 87-101)
.
2021
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012585842
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7
Are we already living with skynet? : anthropomorphic artificial intelligence to enhance customer experience
Hasan, Rakibul
;
Thaichon, Park
;
Weaven, Scott
- In:
Developing digital marketing : relationship perspectives
,
(pp. 103-134)
.
2021
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012585849
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8
The current trends and future direction of digital and relationship marketing : a business perspective
Nguyen Tuyet-Mai
;
Le Dung
;
Quach, Sara
;
Ratten, Vanessa
- In:
Developing digital marketing : relationship perspectives
,
(pp. 191-200)
.
2021
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012586502
Saved in:
9
Redefining banking service delivery : information technology adoption by UK banks amid the COVID-19 pandemic
Nguyen Phong Nguyen
;
Mogaji, Emmanuel
- In:
Management and information technology in the digital …
,
(pp. 95-110)
.
2022
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013442228
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10
Beziehungsmarketing
: Neuorientierung für Marketingwissenschaft und -praxis?
Bruhn, Manfred
- In:
Marktorientierte Unternehmensführung im Umbruch : …
,
(pp. 41-84)
.
1994
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001287238
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