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Deutschland
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Germany
134
Online retailing
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United States
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Theory
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37
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Marketingmanagement
30
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All
Undetermined
61
Free
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Type of publication
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Article
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Type of publication (narrower categories)
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Case study
Article in journal
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71,631
Graue Literatur
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Working Paper
14,042
Arbeitspapier
13,189
Aufsatz im Buch
9,663
Book section
9,663
Hochschulschrift
3,623
Thesis
2,505
Collection of articles of several authors
2,092
Sammelwerk
2,092
Aufsatzsammlung
2,039
Konferenzschrift
897
Conference paper
849
Konferenzbeitrag
849
Amtsdruckschrift
727
Government document
727
Fallstudie
659
Dissertation u.a. Prüfungsschriften
492
Lehrbuch
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Bibliografie enthalten
434
Bibliography included
434
Conference proceedings
409
Textbook
374
Amtliche Publikation
351
Collection of articles written by one author
348
Sammlung
348
Research Report
332
Article
257
Reprint
222
Ratgeber
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Statistik
144
Guidebook
143
Handbook
138
Handbuch
138
Forschungsbericht
136
Glossar enthalten
121
Glossary included
121
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Language
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English
447
German
217
French
3
Italian
1
Author
All
Schubert, Petra
5
Argentesi, Elena
3
Brown, Robert
3
Buccirossi, Paolo
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Calvano, Emilio
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Duso, Tomaso
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Huber, Frank
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Hussels, Stephanie
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Kollmann, Tobias
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Lucyshyn, William
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Marrazzo, Alessia
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Phan, Dien D.
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Picot, Arnold
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Reichwald, Ralf
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Schneider, Willy
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Stormer, Henrik
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Wigand, Rolf T.
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Wirtz, Bernd W.
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Bak, Ozlem
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Dominic, P. D. D.
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Enomoto, Nozomi
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Foscht, Thomas
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Gallaugher, John
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Gavet, Maelle
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Geißler, Ulrike
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Institution
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Springer Fachmedien Wiesbaden
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Ecademy CH
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International Conference on Halal Development <1., 2020, Malang>
2
Springer International Publishing
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Verlag Franz Vahlen
2
epubli GmbH
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Akademie für Technikfolgenabschätzung in Baden-Württemberg
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Bertelsmann Stiftung
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Bundesverband Materialwirtschaft, Einkauf und Logistik
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Dänemark / Erhvervs- og Byggestyrelsen
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Eberhard Karls Universität Tübingen
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Erich-Schmidt-Verlag <Berlin>
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Europäische Kommission / Generaldirektion Binnenmarkt und Finanzdienste
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Europäische Kommission / Generaldirektion Binnenmarkt, Industrie, Unternehmertum und KMU
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Europäischer Wirtschafts- und Sozialausschuss
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Gesellschaft für Ökologische Kommunikation mbH
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Goethe-Universität Frankfurt am Main
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Imagining South Asia in 2030: Emerging Trends, Challenges and Alternatives <Veranstaltung> <2016, Pondicherry>
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International Conference on E-Business <5, 2006, Wuhan>
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1
Kogan Page Ltd. <London>
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MITP Verlags-GmbH & Co. KG
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Nomos Verlagsgesellschaft
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RWTH Aachen
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Rheinwerk Verlag
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Springer Malaysia Representative Office
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Springer-Verlag GmbH
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Uni-Edition GmbH
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Universität Mannheim
1
Universität Paderborn / Betriebswirtschaftliche Informationssysteme
1
Verlag Werner Hülsbusch
1
verlag regionalkultur
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Gabler Edition Wissenschaft
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Reihe Electronic Commerce
7
Harvard business review : HBR
6
Cases on managing e-services
5
International journal of electronic commerce : IJEC
5
Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series
4
Business Collaboration : standortübergreifende Prozesse mit Business Software ; Praxislösungen im Detail ; Fallstudien, Konzepte, Modellierung
4
Digitalisierung des Handels mit ePace : innovative E-Commerce-Geschäftsmodelle und digitale Zeitvorteile
4
HMD : Praxis der Wirtschaftsinformatik
4
Harvard-Business-Manager : das Wissen der Besten
4
Lehrbuch
4
Online-PR im Web 2.0 : Fallbeispiele aus Wirtschaft und Politik
4
Research
4
Springer eBook Collection
4
Consumer culture theory
3
Digital and social media marketing : a results-driven approach
3
Emergent strategies for e-business processes, services, and implications : advancing corporate frameworks
3
Gabler Edition Wissenschaft / Schriften zum europäischen Management
3
Information technology and management
3
International journal of business innovation and research
3
International journal of networking and virtual organisations : IJNVO
3
International review of entrepreneurship : IRE
3
Journal of food products marketing
3
Multi-channel marketing, branding and retail design : new challenges and opportunities
3
Total quality management & business excellence : an official journal of the European Society for Organisational Excellence
3
Transforming government supply chain management
3
Wettbewerbsvorteile in der Kundenbeziehung durch Business Software : Praxislösungen im Detail ; Fallstudien, Konzepte, Modellierung
3
11 Fallstudien von Handelsunternehmen
2
A Gower book
2
Advances in electronic commerce (AEC) book series
2
Anthropology and business
2
Arbeitsbericht / Akademie für Technikfolgenabschätzung in Baden-Württemberg
2
Building corporate identity, image and reputation in the digital era
2
CIOs and the digital transformation : a new leadership role
2
CSR und Digitalisierung : der digitale Wandel als Chance und Herausforderung für Wirtschaft und Gesellschaft
2
Contributions to management science
2
Digital Controlling & Simple Finance : die Zukunft der Unternehmenssteuerung
2
Digitalisierung und Innovation : Planung, Entstehung, Entwicklungsperspektiven
2
E-business models, services and communications
2
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Determinants of product return behavior in fashion e-commerce
Matthies, Henrik Bernd Karl
-
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011601152
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2
Counterfeits in online retailing : how they are sold and what can be done to fight back
Stöttinger, Barbara
;
Gschwendner, Julia
- In:
Ethics in marketing : international cases and perspectives
,
(pp. 130-134)
.
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011609789
Saved in:
3
Consumer responses to virtual- and real-world retail environment convergence : implications for design-based interventions
Harwood, Tracy
;
Jones, Martin
- In:
Multi-channel marketing, branding and retail design : …
,
(pp. 219-246)
.
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011582619
Saved in:
4
Understanding your buyer persona
Cruz, Ana
;
Karatzas, Stelios
- In:
Digital and social media marketing : a results-driven …
,
(pp. 69-93)
.
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011582681
Saved in:
5
An enhanced model framework of personalized material flow services
Hou, Hanping
;
Hu, Mingyao
;
Chen, Li
;
Choi, Jung Y.
- In:
Information technology and management
12
(
2011
)
2
,
pp. 149-159
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009161496
Saved in:
6
Consumer vulnerability and the transformative potential of Internet shopping : an exploratory case study
Elms, Jonathan
;
Tinson, Julie
- In:
Journal of marketing management : MM
28
(
2012
)
11/12
,
pp. 1354-1376
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009702002
Saved in:
7
The wallpaper matters : digital signage as customer-experience provider at the Harrods (London, UK) department store
Dennis, Charles
;
Brakus, J. Joško
;
Alamanos, Eleftherios
- In:
Journal of marketing management : MM
29
(
2013
)
3/4
,
pp. 338-355
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009761874
Saved in:
8
Internet shopping and internet banking in sequence : an explanatory case study
Patsiotis, Athanasios G.
;
Webber, Don J.
;
Hughes, Tim
- In:
Journal of financial services marketing : JFSM
18
(
2013
)
4
,
pp. 285-300
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010230022
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9
Can brand reputation improve the odds of being reviewed on-line?
Amblee, Naveen
;
Bui, Tung
- In:
International journal of electronic commerce : IJEC
12
(
2007/08
)
3
,
pp. 11-28
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003698417
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10
Modeling dynamics of an influenza pandemic with heterogeneous coping behaviors : case study of a 2009 H1N1 outbreak in Arizona
Zhong, Wei
;
Kim, Yushim
;
Jehn, Megan
- In:
Computational and mathematical organization theory
19
(
2013
)
4
,
pp. 622-645
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010228809
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