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Germany
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Globalisierung
13
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Free
12
Undetermined
9
Type of publication
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Book / Working Paper
359
Article
7
Journal
1
Type of publication (narrower categories)
All
Conference proceedings
Article in journal
79,933
Aufsatz in Zeitschrift
79,933
Graue Literatur
14,151
Non-commercial literature
14,151
Aufsatz im Buch
11,950
Book section
11,950
Working Paper
11,785
Arbeitspapier
11,029
Hochschulschrift
5,613
research-article
4,279
Thesis
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Collection of articles of several authors
2,315
Sammelwerk
2,315
Case study
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Fallstudie
1,465
Aufsatzsammlung
1,437
Conference paper
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Konferenzbeitrag
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Bibliografie enthalten
785
Bibliography included
785
Konferenzschrift
672
Dissertation u.a. Prüfungsschriften
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Lehrbuch
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458
Sammlung
458
Article
422
Textbook
411
Amtsdruckschrift
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Government document
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Reprint
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Statistik
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218
Statistics
178
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154
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Undetermined
1
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Author
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Lips, Peter
13
Wildner, Raimund
10
Meffert, Heribert
8
Disch, Wolfgang K. A.
7
Bogaschewsky, Ronald
6
Fritz, Melanie
5
Eßig, Michael
4
Lasch, Rainer
4
Schiefer, Gerhard W.
4
Stölzle, Wolfgang
4
Kilper, Heiderose
3
Schiefer, Gerhard
3
Backhaus, Klaus
2
Baumgarth, Carsten
2
Bockelmann, Anna-Christina
2
Danese, Pamela
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Dangelmaier, Wilhelm
2
Frank, Ronald
2
Gräbe, Sylvia
2
Gázquez-Abad, Juan Carlos
2
Hansen, Ursula
2
Heinritz, Günter
2
Kucharzewski, Irmgard
2
Leitschuh, Heike
2
Martínez-López, Francisco J.
2
Peterson, Robert A.
2
Pries, Ludger
2
Rickert, U.
2
Schmidt, Holger J.
2
Schrader, Ulf
2
Semerkova, L. N.
2
Spies-Wallbaum, Holger
2
Zepf, Christian
2
Achen, Matthias
1
Adelhardt, Anton
1
Ahlert, Dieter
1
Ailawadi, Kusum L.
1
Altuchova, N. V.
1
Alwitt, Linda F.
1
Amel, Dean F.
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Institution
All
Gesellschaft zur Erforschung des Markenwesens
20
Gesellschaft für Konsum-, Markt- und Absatzforschung
12
European Association of Agricultural Economists
9
American Marketing Association
6
Deutscher Dialogmarketing Verband
6
International Telecommunications Society
6
Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung
6
Bundesverband Materialwirtschaft, Einkauf und Logistik
5
European Society for Opinion and Marketing Research
5
European Operations Management Association
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Gottlieb-Duttweiler-Institut für Wirtschaftliche und Soziale Studien <Rüschlikon>
4
Institut Arbeit und Technik
4
Springer Fachmedien Wiesbaden
4
Bundesarbeitsgemeinschaft der Mittel- und Großbetriebe des Einzelhandels
3
Bundesvereinigung Logistik
3
International Center for Food Chain and Network Research
3
American Council on Consumer Interests
2
Deutsch-Japanischer Wirtschaftskreis
2
Deutsche Landwirtschafts-Gesellschaft
2
European Marketing Academy
2
Europäische Kommission / Generaldirektion Wirtschaft und Finanzen
2
Evangelische Akademie Tutzing
2
Frankreich / Direction des Statistiques d'Entreprises
2
Freie Universität Berlin / Institut für Marketing
2
Gesellschaft Fördertechnik, Materialfluss und Logistik
2
GfK-Aktiengesellschaft <Nürnberg>
2
Hans-Böckler-Stiftung / Arbeitsgruppe Klima, Umwelt, Zukunft
2
International Association for Research in Economic Psychology
2
International Association for the Study of Insurance Economics
2
OECD / Directorate for Financial, Fiscal and Enterprise Affairs / Committee on Competition Law and Policy
2
Runder Tisch Kommunikationsstrategien zur Einführung des Euro <1996, Brüssel>
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Sankt-Peterburgskij Gosudarstvennyj Universitet / Kafedra Marketinga
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A. T. Kearney GmbH <Berlin>
1
AMCIS <15, 2009, San Francisco, Calif.>
1
Academy of Marketing
1
Academy of Marketing Science / Annual Conference <2012, New Orleans, La.>
1
Advertising and Consumer Psychology Conference <23, 2004, Montréal>
1
Advertising and Consumer Psychology Conference <4, 1985, Chicago, Ill.>
1
Allgemeine Gesellschaft für Philosophie in Deutschland
1
American Psychological Association
1
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Published in...
All
Bericht der GfK-Tagung : vom ...
12
Arbeitspapier / Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung
10
GDI-Schriften / Gottlieb-Duttweiler-Institut
5
Research
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International journal of operations & production management : IJOPM ; the official journal of the European Operations Management Association, EUROMA
4
Journal of business research : JBR
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Arbeit und Technik : Schriftenreihe des Instituts Arbeit und Technik im Wissenschaftszentrum Nordrhein-Westfalen
2
Arbeitspapier
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BDI-Drucksache
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Best practice roundtables on competition policy
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Developments in marketing science: proceedings of the Academy of Marketing Science
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Etudes et dossiers / Association Internationale pour l'Etude de l'Economie de l'Assurance
2
Graue Reihe des Instituts Arbeit und Technik
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2
Proceedings of the ... Symposium of the European Association of Agricultural Economists
2
Reihe "Stiftung Der Private Haushalt"
2
Report / Marketing Science Institute
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Research in economic anthropology
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Texte / Umweltbundesamt
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VDI-Berichte
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Études et dossiers / Association Internationale pour l'Étude de l'Économie de l'Assurance
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ALI ABA course of study / Materials
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AMA educators proceedings
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Acta Universitatis Lodziensis / Folia oeconomica
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Advanced Studies in Supply Management
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Advanced studies in supply management
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Advances in advertising research
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Advances in finance, accounting, and economics (AFAE) book series
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Advances in international management
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Advertising and consumer psychology
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Annales d'économie et de statistique
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Arbeitsmaterial der ARL
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Arbeitsmaterialien zur Raumordnung und Raumplanung
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Arbeitstagung / Forum Bürowirtschaft, BBW
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Special section articles on National
Brand
& Private Label Marketing International Conference, 2014
Martínez-López, Francisco J.
(
ed.
);
Brown, James
(
ed.
); …
-
International Conference on National Brand & Private …
-
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011629463
Saved in:
2
European business and
brand
building : [the papers of this book were first presented at a conference organised by the ICCA in Warsaw, in March 2007]
Segreto, Luciano
(
ed.
)
-
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009518404
Saved in:
3
Forum Markenforschung 2016 : Tagungsband der internationalen Konferenz "DERMARKENTAG"
Baumgarth, Carsten
(
ed.
);
Schmidt, Holger J.
(
ed.
)
-
Internationale Konferenz "DerMarkentag" <6., 2016, Berlin>
-
2018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011740033
Saved in:
4
Wie lassen sich Marken im demographischen Wandel führen? : Markendialog Februar 2008
Lips, Peter
(
ed.
)
-
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003738747
Saved in:
5
Jugend 2007: eine Generation pragmatischer Verbraucher : Tagung 2007 der GfK-Nürnberg e.V. ; [Bericht der GfK-Tagung vom 15 Juni 2007 im CongressCenter Nürnberg]
Wildner, Raimund
(
contributor
)
-
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009510498
Saved in:
6
Forum Markenforschung : Tagungsband der internationalen Konferenz "DerMarkentag 2014"
Schmidt, Holger J.
(
ed.
)
-
2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011302536
Saved in:
7
Advances in national
brand
and private label marketing : fourth international conference, 2017
Martínez-López, Francisco J.
(
ed.
); …
-
International Conference on Research on National Brand …
-
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011664011
Saved in:
8
Category Management - neue Herausforderung im vertikalen Marketing? : Dokumentation des Workshops vom 22. Juni 1995
Meffert, Heribert
(
contributor
)
-
1995
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000945424
Saved in:
9
Names in commerce and industry : past and present
Kremer, Ludger
(
ed.
);
Ronneberger-Sibold, Elke
(
contributor
)
-
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003647122
Saved in:
10
Markendialog : Februar 1997
Lips, Peter
(
contributor
)
-
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003848818
Saved in:
1
2
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