Showing 1 - 10 of 314
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012030300
"Women are the world's most powerful consumers, yet they are largely marketed to erroneously through misconceptions and patriarchal views that distort the reality of women's lives, bodies and work. This book examines the contradictions and mismatches between women's everyday experiences and...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012215821
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011893433
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008746030
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008663187
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003735999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003747984
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003748530
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012534694
Für Unternehmen wird es immer wichtiger, ihre Leistungen und ihren Auftritt noch konsequenter auf ihre Zielgruppen auszurichten. Ein wichtiges strategisches Hilfsmittel dafür sind sogenannte "Personas", detaillierte und greifbare Idealbilder von Zielgruppen. Dieses Buch hilft Ihnen und Ihren...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011634506