Showing 1 - 10 of 202
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001431405
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000984313
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010423856
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009793478
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001494514
Part I - Value Creation and Selling Services -- Part II - Business Negotiations and Sales in B2B -- Part III - Using Technology and Innovation to Increase Sales and Study Consumers -- Part IV - Selling More or Consuming Less?
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013504697
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003516945
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012199270
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012205797
Die vorliegende Sammlung von Aufsätzen ist Thomas Reichmann gewidmet. Schüler, Kollegen und Weggefährten wie Ulrike Baumöl, Karlheinz Hornung, Péter Horváth, Dietmar Schön, Albrecht Deyhle, Jürgen Weber, Laurenz Lachnit, Horst Wildemann und andere zeigen, was ein erfolgreiches...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011900755