Showing 1 - 10 of 144
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003456546
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000671549
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011294453
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014276641
Das Standardwerk zum Social Media Marketing, nun in der vierten Auflage. Für die neue Auflage haben Corina Pahrmann und Wibke Ladwig das Buch komplett überarbeitet und aktualisiert. Es enthält nun noch mehr aktuelle Fallstudien aus dem deutschsprachigen Raum, Interviews mit deutschen Social...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012023351
"Brand Management Strategies: Luxury and Mass Markets explains how a brand can successfully drive global business development. The text takes an applied approach with supporting examples from current fashion and non-fashion brands. The book provides an introduction to the evolution of branding,...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011520419
Klar kommunizieren Aufmerksamkeit gewinnen. In vielen Märkten drängt sich die Konkurrenz dicht an dicht. Wer seinem Produkt, seiner Marke, seinem Unternehmen in der Kakophonie von Zielgruppenansprachen erfolgreich Gehör verschaffen will, muss richtig kommunizieren können. Das Buch...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010422452
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001607492
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002003539
He emergence & characteristics of virtual worlds -- The early worlds -- The adoption continuum -- The establishers -- The culture of virtual world users -- Adult user profiles and habits -- Teen user profiles and habits -- Kids & teen worlds -- The emergence of business within virtual worlds --...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003688829