Showing 1 - 10 of 614
In der bewährten Aufmachung der Reihe "... für Dummies" hier ein sehr gut lesbares Grundlagenbuch für Studierende, die dies vorlesungsbegleitend nutzen können. Auch zum Nachschlagen vor Prüfungen gut geeignet, allerdings ist kein Fragen-Aufgaben-Teil dabei. Die Struktur der Marketinginhalte...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014010001
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003809820
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003489611
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003473938
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003934856
This book concerns HOW to listen to the customer and what to do with the data once you have it. Many companies collect data from customers, but don't know what to do with the data that they have. This book describes a process for not only collecting "Pain of the Customer" information, but how it...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003681708
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003709725
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003543327
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003840812