Showing 1 - 10 of 59
Content Marketing zielt darauf ab, dem Kunden hochwertige, für ihn relevante Informationen oder Unterhaltung zu bieten, und dabei einen geschäftlichen Vorteil (Produktverkauf, Markenpflege o.Ä.) zu erzielen. Damit steht der Ansatz im Kontrast zu simpler, oft nervtötender Banner-, Anzeigen-...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011536079
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012236414
Cover -- Titel -- Impressum -- Inhaltsverzeichnis -- Über die Autoren -- Einleitung -- Kapitel 1: Warum Content Marketing -- 1.1 Einleitung und Definition Content Marketing -- 1.1.1 Definition -- 1.1.2 Semantisches Web und Inhalte für Maschinen -- 1.1.3 Abgrenzung zum klassischen Marketing --...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011839361
Google Analytics ist ein umfassendes Unternehmens-Tool zur detaillierten Analyse von Zugriffen auf die eigene Website, das von Google kostenfrei zur Verfügung gestellt wird und nicht zuletzt dadurch weite Verbreitung gefunden hat. Das von einem früheren Google-Verantwortlichen verfasste...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010363768
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010404745
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010406988
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012288311
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014010022
"This book examines the applications of technology in business and marketing such as social media, big data, augmented reality, and virtual reality. It also explores effective ways to reach to the connected consumers who use devices like smartphones, iPads, laptops, glasses, VR equipment, and...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012015821
"This book explores the relationship between digital marketing, social entrepreneurship, and solidarity economics to create crowding-in effects and socioeconomic wealth directed towards the improvement of the standard of living of the society. It also examine examines the impact and application...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012018715