Showing 1 - 10 of 140
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001749762
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001576361
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001578642
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001865124
"Customer equity has emerged as the most important metric to manage firm performance. This Handbook covers a broad range of strategic and tactical issues related to defining, measuring, managing, and implementing the customer equity metric for maximizing firm performance. Drawing upon the wisdom...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010475436
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003314096
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003349944
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011655703
Manfred Bruhn und Christian Homburg beschäftigen sich mit dem State of the Art des modernen CRM-Managements und erörtern die neuesten Erkenntnisse der Branche. Dabei vergessen sie nicht, den Begriff Kundenbindung in einem umfassenden Rahmen zu erklären und Gründe für den Einstieg in das CRM...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001694284
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000503082