Showing 1 - 10 of 555
behavior, franchising, origin labelling, transparency in the agri-food industry, tourism and the triptych of brand …/label/product. The contributions are gathered under the following main topics: Consumer behavior and decisions, labeling strategy, brand … market trends, branding of local brands, territorial impact on brand/label/product, theoretical and managerial research …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013167270
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013425533
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012151730
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011740033
High Tech in der Markenführung -- Der Handel ist tot – Es lebe die Marke im Handel -- Implementieren mit Markenprojekten und Markentools -- Marken mit einem Gewissen -- Ich liebe meine Marke – und ihre Partner -- Marke ist mehr!.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012402750
& intern Markenimage und Markenstärke: verstehend & messend Operative Markenführung: instrumentell & multisensorisch …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014019713
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013282753
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003738747