Showing 1 - 10 of 1,584
Kundenzufriedenheit ist für die meisten Unternehmen ein erstrangiges Ziel. Doch unzufriedene Kunden werden nur selten als profitable Zielgruppe wahrgenommen. Nur wenige Unternehmen ermutigen ihre Kunden, sich mit einer Beschwerde zu melden. Damit lassen sie grosse ökonomische Potenziale...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012392150
Kundenbindung sichern und Kundenverluste minimieren. Kundenzufriedenheit ist für die meisten Unternehmen ein erstrangiges Ziel. Doch unzufriedene Kunden werden nur selten als profitable Zielgruppe wahrgenommen. Nur wenige Unternehmen ermutigen ihre Kunden, sich mit einer Beschwerde zu melden....
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013440196
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000682567
Defining marketing and the marketing process -- Marketing : creating and capturing customer value -- Company and marketing strategy : partnering to build customer value and relationships -- Understanding the marketplace and customer value -- Analyzing the marketing environment -- Managing...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011419587
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011419709
CRM theory and development -- Introduction to customer relationship management -- The history and development of CRM -- Relationship marketing and CRM -- Organization and CRM -- Data management and technology -- CRM and data management -- Technology and data platforms -- Database and customer...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011507544
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011982754
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011997222
"This text is for students and business people who recognize the vital role that services play in the economy and its future. The advanced economies of the world are now dominated by services, and virtually all companies view service as critical to retaining their customers today and in the...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011617222
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011662317