Showing 1 - 10 of 338
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003456546
Die Marke steht mehr denn je im Mittelpunkt des Interesses der Marketingwissenschaft und der Marketingpraxis, denn Marken steuern zunehmend das Verhalten von Konsumenten.Dieses Lehrbuch vermittelt mit Markenwirkungen, Markenführung, Markencontrolling und Markenforschung anwendungsorientiert die...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516946
"Brand Management Strategies: Luxury and Mass Markets explains how a brand can successfully drive global business … strategic framework, a unique theme throughout this book is the analyses of luxury brand strategies and how they differ from …"Brand Management Strategies: Luxury and Mass Markets explains how a brand can successfully drive global business …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011520419
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013202999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009661577
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012587237
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011662317
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011867650
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011773754
Markenimage bei den Nachfragern im Mittelpunkt. An zahlreichen Stellen werden die Ausführungen durch anschauliche Praxisbeispiele …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014018664