Showing 1 - 10 of 28
The textbook covers the basic elements of conceptual marketing. The focus is on the marketing of consumer goods, and the fourth edition places special emphasis on brand marketing. The sub-strategic dimension of brand policy is examined in the context of marketing tools. The chapter on...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014482157
Praxisorientiert, klar strukturiert und eingängig vermittelt das bewährte Lehrbuch wesentliche Grundlagen des konzeptionellen Marketings. Das Hauptaugenmerk liegt auf dem (klassischen) Konsumgütermarketing. Ausgehend von den Grundlagen des Marketings – seinen Basisbegriffen und der...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014550759
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009299693
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014008894
Praxisorientiert, klar strukturiert und eingängig vermittelt das bewährte Lehrbuch wesentliche Grundlagen des konzeptionellen Marketings. Das Hauptaugenmerk liegt auf dem (klassischen) Konsumgütermarketing. Ausgehend von den Grundlagen des Marketings - seinen Basisbegriffen und der...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011987993
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003818337
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009713094
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010488973
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011644000