Showing 1 - 10 of 670,020
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003027991
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003210701
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001852394
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001614330
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001575138
In economies with a growing service sector, the importance of intangible assets like brands, customer relationships, and organizational capabilities is rapidly increasing, as is the importance of information and knowledge for the production of goods and services. New concepts in such areas as...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014119183
Markenbegriff -- Markenwert-Begriff -- Darstellung und Bewertung wichtiger Markenbewertungsmodelle -- Faktoren des …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013517150
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003858812
Hauptbeschreibung Für die Entwicklung langfristig erfolgreicher Markenstrategien sind Kenntnisse der psychologischen Wirkungen des Markenmanagements unverzichtbar. Dieser Sammelband bündelt erstmalig interdisziplinäre Beiträge von Top-Experten aus dem Bereich des Marketing und der...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013173893