Showing 1 - 10 of 29,633
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013207752
Das Verhältnis zwischen Medien, Kunden und Agenturen -- Die Arbeit der Media-Agenturen -- Der Agenturvertrag -- Erfolgreiche Media-Planung -- Die Erfolgskontrolle und Überwachung der Media-Maßnahmen -- Die Mediengattungen und Werbeformen -- Die Bedeutung von TV als Basismedium -- Die Arbeit...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014014555
This authoritative and comprehensive handbook of successful advertising practices addresses such aspects of the business as: agency operation, creativity, media planning, operations and speciality advertising. The distinguished contributors reflect a global mix of academic and professional...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012692092
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003583035
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000674733
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009383109
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009536717
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003610513
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003570510
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011429184