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Aufsatz im Buch
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Hochschulschrift
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Case study
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Fallstudie
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Thesis
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Language
All
German
5
English
4
Undetermined
2
Author
All
Raffelt, Ursula
11
Meyer, Anton
8
Littich, Martina
2
Schmitt, Bernd
2
Bluemelhuber, Christian
1
Blümelhuber, Christian
1
Institution
All
Solvay Brussels School of Economics and Management, Université Libre de Bruxelles
1
Published in...
All
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
2
Schriftenreihe Schwerpunkt Marketing
2
Die Automobilindustrie von morgen : wie Automobilhersteller und -zulieferer gestärkt aus der Krise hervorgehen können
1
Erlebniskommunikation : Erfolgsfaktoren für die Marketingpraxis
1
Impulse für die Markenforschung und Markenführung
1
Marketing : ZFP ; journal of research and management
1
Schriftenreihe Schwerpunkt Marketing / Arbeitspapier
1
Theorien und Methoden der Betriebswirtschaft : Handbuch für Wissenschaftler und Studierende
1
ULB Institutional Repository
1
more ...
less ...
Source
All
ECONIS (ZBW)
8
OLC EcoSci
1
RePEc
1
USB Cologne (EcoSocSci)
1
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1
Markenwelten, Kinderwelten? : zur Bedeutung kindlicher Gedächtnisstrukturen für die Entstehung von Markenbildern
Raffelt, Ursula
-
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003789231
Saved in:
2
Architectural branding : understanding and measuring its relevance for brand communication
Raffelt, Ursula
-
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009743222
Saved in:
3
Architectural branding : understanding and measuring its relevance for brand communication
Raffelt, Ursula
-
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009669067
Saved in:
4
Zum Einfluss der kognitiven Entwicklungsstufe auf die relative Bedeutung von Exemplern und Beliefs : ein Beitrag zur intradindividuellen Variabilität von Markenassoziationen
Raffelt, Ursula
;
Blümelhuber, Christian
;
Meyer, Anton
- In:
Impulse für die Markenforschung und Markenführung
,
(pp. 67-83)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003785179
Saved in:
5
Corporate Architecture : Distinktion und Emotionalisierung in der Automobilindustrie
Raffelt, Ursula
;
Littich, Martina
;
Meyer, Anton
- In:
Die Automobilindustrie von morgen : wie …
,
(pp. 173-211)
.
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003848968
Saved in:
6
Qualitative Forschung: zwischen Wissenschaft und Kunst
Meyer, Anton
;
Raffelt, Ursula
- In:
Theorien und Methoden der Betriebswirtschaft : Handbuch …
,
(pp. 317-338)
.
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003877186
Saved in:
7
Architectural Branding : wie die Marke in Architektur erlebbar wird
Raffelt, Ursula
;
Meyer, Anton
- In:
Erlebniskommunikation : Erfolgsfaktoren für die …
,
(pp. 207-222)
.
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009373451
Saved in:
8
Architectural branding as brand communication : does it contribute to employees' brand commitment?
Raffelt, Ursula
;
Littich, Martina
;
Meyer, Anton
- In:
Marketing : ZFP ; journal of research and management
33
(
2011
)
3
,
pp. 247-256
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009271592
Saved in:
9
Marketing function and form : how functionalist and experiential architectures affect corporate brand personality
Raffelt, Ursula
;
Schmitt, Bernd
;
Meyer, Anton
- In:
International journal of research in marketing : IJRM ; …
30
(
2013
)
3
,
pp. 201-210
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009779995
Saved in:
10
Marketing function and form: How functionalist and experiential architectures affect corporate brand personality
Raffelt, Ursula
;
Schmitt, Bernd
;
Meyer, Anton
- In:
International journal of research in marketing : IJRM ; …
30
(
2013
)
3
,
pp. 201-210
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010142557
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