Showing 1 - 10 of 42,965
Charakteristika des Mobile Marketing -- Wesen und Formen der Kontextorientierung -- Einflussfaktoren für die … des Mobile Marketing -- Evaluierung der Softwarefunktionalitäten -- Handlungsempfehlungen und Ausblick. … Marketing erlaubt, auf Basis eines vorgegebenen unternehmerischen Rahmens designierte Nachrichten-Empfänger zweckdienlich über …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016091
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012059301
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009127403
Purpose – This study explores the factors of telecom branding in Pakistan. Design/methodology/approach – Survey methodology was used to collect the data and a total of 238 mobile phone users were interviewed for their telecom brand preferences. Findings – Exploratory factor analyses and...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012124693
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003941177
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009011493
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011286505
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010436999