Showing 1 - 10 of 623,056
Bei Preisänderungsentscheidungen in Unternehmen ist die Antizipation von Kundenreaktionen auf Preisänderungen zentraler … der Betriebswirtschaftslehre, insbesondere des Marketings · Praktiker im Tätigkeitsgebiet Preismanagement Der Autor Thomas … Kaiserslautern. Er ist heute im Preismanagement eines E-Commerce-Unternehmens tätig. . …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016951
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003860798
Wirtschaftswissenschaften mit dem Schwerpunkt Dienstleistungsmarketing und Preismanagement · Manager von Kultur- und Sporteinrichtungen Der …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016650
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009754067
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003754544
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003918296
Klappentext: With the Price Estimation scene (PE scene) Christoph Breidert introduces a new method to estimate willingness-to-pay. It works as an additional interview scene appended to conjoint analysis and offers the respondents a dynamically generated sequence of product choices with assigned...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003301735
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002154828
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001852037
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001706397