Showing 1 - 10 of 121,164
Persistent link: https://www.econbiz.de/10015063949
Chapter 1. Introduction -- Chapter 2. Conceptualising influencer, brand, and audience relationships on social media … platforms -- Chapter 3. The effect of social media influencers on customers' perceived brand value, brand influencer, and … Effect of Brand Virtual Influencers Endorsement on Consumer Purchase Intention -- Chapter 7. Play or attack: Identity in the …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10015053252
bekannten Marken unterschieden. Die Arbeit liefert einen Beitrag zu den drei Forschungsbereichen Shopper Marketing, Integrierte …-Displays am Point-of-Sale Die Bedeutung der Ansätze des Shopper Marketing und der Integrierten Kommunikation für das Zusammenspiel … Markenbekanntheit Vorteilhaftigkeit der Markenassoziationen, Processing Fluency und Brand Interest als Erklärungsansatz der Wirkung …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012401839
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014365841
Wie wirkt sich Influencer Marketing in Form von gesponserten Streams auf die Kaufabsicht der Zuschauer auf der …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013461674
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012287428
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011888137
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014325073