Showing 1 - 10 of 178
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011505887
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010197484
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011572149
Zur Erstellung maßgeschneiderter Dienstleistungen ist die Mitwirkung des Kunden (Kundenintegration) unerlässlich. Dem Management von Kundenintegration auf Anbieterseite wird jedoch in der Praxis zu wenig Bedeutung beigemessen. Sie hat aber fundmentalen Einfluss auf die Effizienz und...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010296595
Zur Erstellung maßgeschneiderter Dienstleistungen ist die Mitwirkung des Kunden (Kundenintegration) unerlässlich. Dem Management von Kundenintegration auf Anbieterseite wird jedoch in der Praxis zu wenig Bedeutung beigemessen. Sie hat aber fundmentalen Einfluss auf die Effizienz und...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009207067
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011381882
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013197898
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012416245
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013384558
Current theorizing suggests that the valence of an affective state alone cannot explain indulgent consumption but that this is contingent on whether indulging can improve a negative state or will not hurt a positive state. This research shows that when an emotion is associated with the appraisal...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010352126