Das ethische Dilemma der Serviceorientierung
Year of publication: |
2010
|
---|---|
Authors: | Stauss, Bernd |
Published in: |
Gewinn und Ethik! : ethische Perspektiven in den Wirtschaftswissenschaften; Festschrift zum 20jährigen Gründungsjubiläum der Wirtschaftswissenschaftlichen Fakultät Ingolstadt der Katholischen Universität Eichstätt-Ingolstadt. - Ingolstadt : Kath. Univ. Eichstätt, Wirtschaftswiss. Fak., ISBN 978-3-940190-04-8. - 2010, p. 143-173
|
Subject: | Dienstleistungssektor | Service industry | Beziehungsmarketing | Relationship marketing | Kundenservice | Customer service | Arbeitskräfte | Workforce | Stress | Work stress | Arbeitszufriedenheit | Job satisfaction | Unternehmensethik | Business ethics |
-
The effects of emotional labor on frontline employee creativity
Geng, Zizhen, (2014)
-
Ashill, Nicholas J., (2009)
-
A customer scorned : effects of employee reprimands in frontline service encounters
Pugh, Harrison B., (2018)
- More ...
-
Customer Storytelling: Kunden erzählen Geschichten – das Marketing misst Zahlen
Stauss, Bernd, (2016)
-
Discovering the “customer annoyance iceberg” through evidence controlling
Stauss, Bernd, (2008)
-
Total quality management : customer orientation without marketing?
Stauss, Bernd, (1993)
- More ...