Dauer, Tiefe und Breite von Kundenbeziehungen - Forschungsstand und offene Fragen
Year of publication: |
2004
|
---|---|
Authors: | Wangenheim, Florian von |
Published in: |
Dienstleistungsmarketing : Impulse für Forschung und Management ; [Workshop Dienstleistungsmarketing im November 2003]. - Wiesbaden : Dt. Univ.-Verlag, ISBN 3-8244-8271-1. - 2004, p. 263-278
|
Subject: | Beziehungsmarketing | Relationship marketing | Lieferantenmanagement | Supplier relationship management | Theorie | Theory | Deutschland | Germany |
-
Business reengineering im Einzelhandel
Helpup, Antje, (1998)
-
Management-Handbuch Electronic Commerce : Grundlagen, Strategien, Praxisbeispiele
Hermanns, Arnold, (1999)
-
Pfohl, Hans-Christian, (1998)
- More ...
-
Understanding the role of the internet in the digital age : a multichannel, multistudy examination
Ackermann, Sebastian, (2012)
-
Trends in the behavioral sources of customer profitability and the role of flat-rate pricing
Frank, Felix Maximilian, (2012)
-
How relationship norms affect consumers' stance on differential customer treatment
Hommelhoff, Sabine, (2015)
- More ...