Does bureaucracy kill individual initiative? : the impact of structure on organizational citizenship behavior in the hospitality industry
Year of publication: |
2008
|
---|---|
Authors: | Raub, Steffen |
Published in: |
International journal of hospitality management. - Amsterdam [u.a.] : Elsevier, ISSN 0278-4319, ZDB-ID 1074264-5. - Vol. 27.2008, 2, p. 179-186
|
Subject: | Hotellerie | Hotel industry | Dienstleistungsqualität | Service quality | Bürokratie | Bureaucracy | Arbeitskräfte | Workforce | Kompetenz | Competence | Kundenzufriedenheit | Customer satisfaction | Schweiz | Switzerland |
-
Mitarbeiterverhalten und -attraktivität als Excellence-Treiber im Service Encounter
Fichtel, Sina, (2007)
-
Kim, Seongseop, (2020)
-
Melián-González, Santiago, (2017)
- More ...
-
Probst, Gilbert, (2002)
-
Wissen managen : wie Unternehmen ihre wertvollste Ressource optimal nutzen
Probst, Gilbert J. B., (1998)
-
Raub, Steffen P., (2010)
- More ...