Inhaltsanalyse von Werbung und Artikeln zur Mobilität
Year of publication: |
2007
|
---|---|
Authors: | Hunecke, Marcel ; Baasch, Stefanie |
Published in: |
Symbolisch-emotionales Marketing für den ÖPNV : Maßnahmen zur nutzerorientierten Angebotsgestaltung und Kommunikation. - Düsseldorf : Alba Fachverl., ISBN 3-87094-673-3. - 2007, p. 55-60
|
Subject: | Öffentlicher Nahverkehr | Local public transport | Medienwirkung | Media effect | Printwerbung | Print advertising | Bibliometrie | Bibliometrics | Werbewirkung | Advertising effects | Deutschland | Germany |
-
Morimoto, Mariko, (2009)
-
Web site references in print advertising : an analysis of calls to action
Parsons, Amy L., (2010)
-
Female sports celebrities targeting female teenagers : a content analysis of magazine advertising
James, Melissa St., (2010)
- More ...
-
Bewertung von Kommunikationsmaßnahmen im ÖPNV aus Nutzersicht
Hunecke, Marcel, (2007)
-
Handlungsempfehlungen für ein innovatives ÖPNV-Marketing
Beckmann, Klaus J., (2007)
-
Adaptation at Regional Level: Challenges of a Regional Climate Change Governance
Baasch, Stefanie, (2012)
- More ...