Kundenbindungsstrategien für Banken
Year of publication: |
2012
|
---|---|
Authors: | Rennhak, Carsten |
Published in: |
Aktuelle Instrumente der Marketingpraxis : Relationship Marketing, Social-Media im Kundenservice, Cross-Selling, Ingredient Branding, Corporate Identity. - Stuttgart : ibidem-Verl., ISBN 3-8382-0342-9. - 2012, p. 85-87
|
Subject: | Bank | Beziehungsmarketing | Relationship marketing |
-
A study of the impact of relationship marketing on cross-buying
Vyas, Vishal, (2015)
-
Ntasis, Lazaros, (2021)
-
The role of relationship marketing to building loyalty on bank customers
Zaid, Sudirman, (2020)
- More ...
-
Ergebnisse einer Marktstudie zur Kundenbindung im Retail Banking
Köllnberger, Jan, (2014)
-
Hölker, Lina, (2014)
-
E-Mobility: Treiber, Implikationen für die beteiligten Branchen und mögliche Geschäftsmodelle
Müller, Clarissa, (2011)
- More ...