Ladengestaltung
Year of publication: |
2008
|
---|---|
Authors: | Gröppel-Klein, Andrea ; Kühn, Jochen |
Published in: |
Handbuch Kommunikation : Grundlagen, innovative Ansätze, praktische Umsetzungen. - Wiesbaden : Gabler, ISBN 3-8349-0377-9. - 2009, p. 315-336
|
Subject: | Einzelhandel | Retail trade | Ladengestaltung | Store design | Online-Handel | Online retailing | Konsumentenverhalten | Consumer behaviour |
-
Lazaris, Chris, (2017)
-
Do digital displays enhance sales? : role of retail format and message content
Roggeveen, Anne L., (2016)
-
Consumer perception scale in store environment (CPS-SE) for measuring consumer buying behavior
Jha, Shalini, (2014)
- More ...
-
"Die Hirnforschung kann umfassendere Erklärungsmodelle liefern" : Interview mit Andrea Gröppel-Klein
Gröppel-Klein, Andrea, (2014)
-
Why solvency regulation of banks fails to reach its objective
Zweifel, Peter, (2012)
-
Is regulating the solvency of banks counter-productive?
Zweifel, Peter, (2009)
- More ...