M-Loyalty : Kundenbindung durch personalisierte mobile Dienste
Year of publication: |
2002
|
---|---|
Authors: | Reichwald, Ralf ; Schaller, Christian |
Published in: |
Mobile Kommunikation : Wertschöpfung, Technologien, neue Dienste. - Wiesbaden : Gabler, ISBN 3-409-11865-9. - 2002, p. 263-288
|
Subject: | Beziehungsmarketing | Relationship marketing | Mobilkommunikation | Mobile communications | Kundenservice | Customer service | Individualismus | Individualism | Theorie | Theory |
-
Müller, Christian D., (2002)
-
Innovatives Mobile Marketing : kontextabhängige Kundenansprache mit Hilfe mobiler Portale
Figge, Stefan, (2007)
-
Generierung von Kundenwert mit mobilen Diensten
Reichwald, Ralf, (2002)
- More ...
-
Collaboration in CRM: potentials and challenges of an individualization based approach
Schaller, Christian, (2004)
-
Building customer loyalty with collaboration nets: four models of individualization based CCRM
Piller, Frank T., (2004)
-
Reichwald, Ralf, (2004)
- More ...