Markenführung im Einzelhandel auf der Grundlage ökologischer und sozialer Verantwortung
Year of publication: |
2009
|
---|---|
Authors: | Möhlenbruch, Dirk ; Wolf, Annett |
Published in: |
Transfer, Werbeforschung & Praxis : Zeitschrift für Werbung, Kommunikation und Markenführung. - Hamburg : New-Business-Verl., ISSN 1436-798X, ZDB-ID 1473197-6. - Vol. 55.2009, 4, p. 42-50
|
Subject: | Einzelhandel | Retail trade | Markenführung | Brand management | Handelsmarke | Store brand | Corporate Social Responsibility | Corporate social responsibility | Reputation |
-
When should private label brands endorse ethical attributes?
Bodur, H. Onur, (2016)
-
Tofighi, Maryam, (2015)
-
What claims best convey the quality of retailers' standard private label products?
Louis, Didier, (2023)
- More ...
-
Möhlenbruch, Dirk, (2009)
-
Möhlenbruch, Dirk, (2013)
-
Premiummarken im Sortiment des Einzelhandels : Erscheinungsformen und Entwicklungsperspektiven
Möhlenbruch, Dirk, (2006)
- More ...