Messung und Management von Kundenzufriedenheit : der Schlüssel zum langfristigen Erfolg
Year of publication: |
1999
|
---|---|
Authors: | Homburg, Christian ; Rudolph, Bettina |
Publisher: |
Mannheim : Inst. für Marktorientierte Unternehmensführung |
Subject: | Verbraucherzufriedenheit | Messung |
Extent: | 21 S. : graph. Darst. |
---|---|
Series: | Management Know-how. - Mannheim. - Vol. M 22 |
Type of publication: | Book / Working Paper |
ISBN: | 3-89333-183-2 |
Classification: | Marketing |
Source: |
-
How to measure customer satisfaction
Hill, Nigel, (2003)
-
Der Zusammenhang zwischen Mitarbeiterzufriedenheit und Kundenzufriedenheit
VomHoltz, Richard, (1998)
-
Customer satisfaction evaluation : methods for measuring and implementing service quality
Grigoroudis, Evangelos, (2010)
- More ...
-
Messung und Management von Kundenzufriedenheit : der Schlüssel zum langfristigen Erfolg
Homburg, Christian, (1995)
-
Customer satisfaction in industrial markets : dimensional and multiple role issues
Homburg, Christian, (1997)
-
Messung von Kundenzufriedenheit in Industriegüterunternehmen : die Stimme der Praxis
Homburg, Christian, (1999)
- More ...