Positive Effekte bloßer sozialer Präsenz in Konsumwelten: Erklärungsperspektive Anschlussmotivation
Year of publication: |
2011
|
---|---|
Authors: | Uhrich, Sebastian |
Published in: |
Beiträge zur Dienstleistungsmarketing-Forschung : aktuelle Forschungsfragen und Forschungsergebnisse ; [14. Workshop Dienstleistungsmarketing 2010]. - Wiesbaden : Gabler, ISBN 3-8349-2748-1. - 2011, p. 25-48
|
Subject: | Ladengeschäft | Retail outlet | Konsumentenverhalten | Consumer behaviour | Soziale Beziehungen | Social relations | Theorie | Theory |
-
Rüdell, Monique, (1993)
-
Advertising at the point of purchase
(1957)
-
The role of within-trip dynamics in unplanned versus planned purchase behavior
Gilbride, Timothy J., (2015)
- More ...
-
Institutionelle Rahmenbedingungen einer Services Science : die Hochschulperspektive
Benkenstein, Martin, (2008)
-
Riding a rollercoaster : the dynamics of sport fans' loyalty after promotion and relegation
Königstorfer, Jörg, (2009)
-
Benkenstein, Martin, (2010)
- More ...