Seven : ein Ansatz für mehr Effizienz in der Marketing- und Kommunikationsplanung
Year of publication: |
2011
|
---|---|
Authors: | Gelbert, Adel ; Dörner, Jan Philipp |
Published in: |
Brand Planning : starke Strategien für Marken und Kampagnen. - Stuttgart : Schäffer-Poeschel, ISBN 978-3-7910-3115-6. - 2011, p. 246-259
|
Subject: | Markenführung | Brand management | Strategisches Management | Strategic management | Return on Investment | Return on investment |
-
Employee-based brand equity : why firms with strong brands pay their executives less
Tavassoli, Nader T., (2014)
-
Hamilton, Rebecca W., (2017)
-
Returns on brand investments : maximizing financial returns from brand strategy
Seddon, Joanna, (2008)
- More ...
-
Flexibles Change Management unter volatilen Rahmenbedingungen
Paust, Robert, (2013)
-
Unternehmensmarken- und Produktmarkenstrategien
Gelbert, Adel, (2004)
-
Gegenstand und Bedeutung des Brand Equity Managements
Gelbert, Adel, (2003)
- More ...