Success factors in brand extension in the newspaper industry : an empirical analysis
Year of publication: |
2008
|
---|---|
Authors: | Habann, Frank ; Nienstedt, Heinz-Werner ; Reinelt, Julia |
Published in: |
Media brands and branding. - Jönköping : Jönköping International Business School, ISBN 91-89164-82-2. - 2008, p. 29-51
|
Subject: | Presseverlag | Press publisher | Markenführung | Brand management | Produktdifferenzierung | Product differentiation | Strukturgleichungsmodell | Structural equation model |
-
Structural equation modelling of determinants of consumer-based brand equity of newspapers
Bakshi, Madhupa, (2016)
-
Erfolgsfaktoren von Markenerweiterungen in der Zeitungsbranche : eine empirische Analyse
Habann, Frank, (2008)
-
Neue Erlösmodelle für Zeitungsverlage
Huber, Sandra, (2007)
- More ...
-
Erfolgsfaktoren von Markenerweiterungen in der Zeitungsbranche : eine empirische Analyse
Habann, Frank, (2008)
-
Erfolgsfaktoren von Markenerweiterungen in der Zeitungsbranche : eine empirische Analyse
Habann, Frank, (2008)
-
Erfolgsfaktoren von Markenerweiterungen in der Zeitungsbranche : eine empirische Analyse
Habann, Frank, (2008)
- More ...