Wechseltreiber im Dienstleistungsbereich : eine branchenübergreifende Kundentypologisierung
Year of publication: |
2009
|
---|---|
Authors: | Schomborg, Axel ; Rolfes, Ludger |
Published in: |
Planung & Analyse : Zeitschrift für Marktforschung und Marketing. - Frankfurt, M. : dfv-Mediengruppe, ISSN 0724-9632, ZDB-ID 721476-5. - Vol. 36.2009, 1, p. 40-44
|
Subject: | Beziehungsmarketing | Relationship marketing | Konsumentenverhalten | Consumer behaviour | Zielgruppe | Target group |
-
Educing the referral power to tap potential customer segments : a study in Indian perspective
Arora, Mukul, (2018)
-
Emotional branding : the new paradigm for connecting brands to people
Gobé, Marc, (2009)
-
Retail customer segmentation based on relational benefits
Gil Saura, Irene, (2009)
- More ...
-
Wechseltreiber im Dienstleistungsbereich
Schomborg, Axel, (2009)
-
Wechselkunden im liberalisierten Strommarkt
Rolfes, Ludger, (2009)
-
Automobil -- IT -- Kommunikation - Wer fährt ein Hybridauto: Ökofreaks oder Sparfüchse?
Scholz-Ligma, Joachim, (2007)
- More ...