Welche Kundenrezension führt zum Kauf? : eine empirische Analyse der wahrgenommenen Nützlichkeit von Online-Rezensionen und deren Einfluss auf Kaufentscheidungen
Year of publication: |
Juli 2016
|
---|---|
Authors: | Wiedmann, Klaus-Peter ; Langner, Sascha ; Friedlandt, Jens ; Fritz, Sebastian |
Published in: |
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung. - München : Beck, ISSN 0340-1650, ZDB-ID 120285-6. - Vol. 45.2016, 7, p. 340-349
|
Subject: | Customer Review | Online Review Perception | eWOM | Online shopping | Perceived usefulness | Consumer Generated Content |
-
The usefulness of online reviews in financial services
Guillory, Monica D., (2016)
-
Kim, Da Yeon, (2023)
-
The impact of customer-generated evaluation information on sales in online platform-based markets
Kim, Da Yeon, (2022)
- More ...
-
Wiedmann, Klaus-Peter, (2011)
-
Wiedmann, Klaus-Peter, (2008)
-
Wiedmann, Klaus-Peter, (2013)
- More ...