Zufriedenheitsdimensionen im internationalen Vertrieb
Year of publication: |
2006
|
---|---|
Authors: | Schmitz, Christian |
Published in: |
Thexis : Fachzeitschrift für Marketing ; Fachzeitschrift für Marketing des Instituts für Marketing und Handel an der Universität St. Gallen. - Wiesbaden : Gabler/GWV-Fachverl., ISSN 0254-9697, ZDB-ID 614123-7. - Vol. 23.2006, 4, p. 16-20
|
Subject: | Internationales Marketing | International marketing | Lieferantenmanagement | Supplier relationship management |
-
The strategic value of niche importers in international marketing channels
Hammervoll, Trond, (2014)
-
Branding dilemma and global expansion : the case of Caliber Technologies
Gumparthi, Vivek Pani, (2019)
-
Relationship atmosphere in international business
Hallén, Lars, (1991)
- More ...
-
Unternehmensbewertungstheorie und -praxis
Schmitz, Christian, (2011)
-
First-Line-Sales-Manager: Die letzte Meile zum Vertriebs-erfolg gestalten
Belz, Christian, (2017)
-
Schmitz, Christian, (2020)
- More ...