Showing 1 - 10 of 37,269
For this study, marketers responsible for loyalty programs from many companies shared their views on the successful elements of a brand loyalty program. This information was used to produce a comprehensive summary of the best practices of loyalty programs. A survey was also conducted using a...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014130399
Handelsmarken stellen eine der wichtigsten Marketingstrategien des Lebensmitteleinzelhandels (LEH) dar, um sich gegenüber Konkurrenten ein eigenes unverwechselbares Profl zu schafen. Wie bei Herstellermarken ist es das Ziel, Kunden an das eigene Unternehmen zu binden und die eigene Handelskette...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012698637
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011517647
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009732528
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001709670
Die Bedingungen für Messebeteiligungen haben sich in den vergangenen Jahren gravierend verändert. Messen und Ausstellungen stehen vermehrt in einem Substitutionswettbewerb mit den neueren Instrumenten der Unternehmenskommunikation. Die seit den 80er Jahren anhaltende Diskussion um die...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011963188
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009130186
In this paper the concept of country branding is developed by theorizing about culture as something that crosses a country's social and economic activities in an age of glocalisation or in a time of social agreements between the local and the global where culture is the axis. Country branding as...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012722407