Showing 1 - 10 of 3,738
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014342855
Unternehmen stehen bei der Entwicklung neuer Produkte bzw. Dienstleistungen immer wieder vor der Frage, ob diese von den Konsumenten angenommen werden. Insbesondere der Erfolg von technologischen Innovationen ist nur schwer zu prognostizieren. Jörg Königstorfer betrachtet den...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013515640
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013181888
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012704955
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012814172
‘An in-depth examination of the modern energy consumer that represents a landmark step forward in energy branding and marketing.’ -Kevin Lane Keller, E. B. Osborn Professor of Marketing, Tuck School of Business at Dartmouth College, USA ‘Fridrik offers a unique approach to create value for...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012398359
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012302745
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012201724
Introduction.- Transnationalisation in a Global Era -- Transnationality of organisations -- Transnational marketing and transnational marketing strategy -- Transnationals: Transnational Consumers and Transnational Mobile Consumers -- Mobility and the transnationals -- Targeting and reaching...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016740
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013382204