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Building on 78 face-to-face interviews with managers from the marketing-sales-finance triangle (MSF-triangle), Dirk … degree under the supervision of Harley Krohmer, Chair of the Marketing Department, University of Bern, Switzerland. He now …Even though marketing, sales, and finance topics are interrelated, little is known about how the departments concerned …
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This text provides an overview of the characteristics and underlying principles of delivering services in today's marketplace, and places these issues in the context of the frameworks and activities of various types of organization, such as financial services, tourism, charities and museums
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Optimierte Budgetallokation im Marketing "beyond media" -- Quantitative Berücksichtigung der Langzeitwirkung von … Marketingmaßnahmen -- Auf die richtige Balance kommt es an: Image- vs. Performance-Marketing -- Exkurs I: Was passiert beim Abschalten … Privacy -- Agiles Marketing, agiles Budgeting -- Exkurs II: Zero-based Budgeting (ZBB) – Segen oder Fluch? -- „The Good, The …
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Dieses Buch unterstützt Sie, (noch) erfolgreicher in Marketing und Management zu agieren. Dazu werden die wichtigsten … Werkzeuge für Marketing und Management in kompakter Form präsentiert, damit die interessierten Anwender schnell finden und …-Tool-Time mit Ralf T. Kreutzer: Der Vordenker im Marketing zeigt auf, wie konkrete Tätigkeiten in der Management-Praxis mit …
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