Showing 1 - 10 of 14,222
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012515207
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012584506
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011571015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014524786
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011931887
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014552693
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013359015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011810242
This insightful Handbook provides a comprehensive state-of-the-art review of business-to-business marketing. It supplies an overview and pioneers new ideas relating to the activity of building mutually value-generating relationships between organizations – from businesses to government...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011851433
Matthias Claßen erarbeitet im vorliegenden Werk ein Konzept zur Messung von Marktorientierung in B2B-Märkten. Auf Basis einer großzahligen, branchenübergreifenden empirischen Studie identifiziert er die Treiber von Marktorientierung: Kunden-, Wettbewerbs- und Drittparteienorientierung sowie...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014020219