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~isPartOf:"Industrial marketing management : the international journal for industrial and high-tech firms"
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USA
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United States
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3
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3
Business-to-business marketing
3
Effectiveness
3
Integration
3
Relationship marketing
3
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B2B
2
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Lieferkette
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Management
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Marketing
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2
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1
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Undetermined
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1
Type of publication
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Article
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Type of publication (narrower categories)
All
Article in journal
26
Aufsatz in Zeitschrift
26
Collection of articles of several authors
1
Conference paper
1
Konferenzbeitrag
1
Sammelwerk
1
Language
All
English
26
Undetermined
9
Author
All
Ivens, Björn Sven
35
Pardo, Catherine
21
Leischnig, Alexander
4
Niersbach, Barbara
4
Cova, Bernard
3
Ott, Christoph M.
3
Salle, Robert
3
Tunisini, Annalisa
3
Burkert, Michael
2
Feste, Jasmin
2
Peters, Leonore
2
Shan, Jialu
2
Vos, Bart
2
Wilson, Kevin
2
Bukert, Michael
1
Chakrabarti, Ronika
1
Gibbert, Michael
1
Hemonnet-Goujot, Aurélie
1
Henneberg, Stephan
1
Herhausen, Dennis
1
Kutschma, Elizaveta
1
Pagani, Margherita
1
Rauschnabel, Philipp A.
1
Spencer, Robert
1
Vijver, Mark van de
1
Wei, Ruiqi
1
Weibel, Michael
1
Wieland, Désirée A. C.
1
Young, Louise
1
van de Vijver, Mark
1
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Industrial marketing management : the international journal for industrial and high-tech firms
Arbeitspapier / Universität Erlangen-Nürnberg, Betriebswirtschaftliches Institut, Lehrstuhl für Marketing
87
Marketingforschung aktuell
27
Marketing : ZFP ; journal of research and management
20
Schriften zum Marketing
20
Die Betriebswirtschaft : DBW
12
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
10
Journal of business economics : JBE
8
Marketing review St. Gallen : Marketingfachzeitschrift für Theorie & Praxis
7
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
6
Kohlhammer Edition Marketing
5
Marketingplanung
5
GfK marketing intelligence review
4
GfK marketing intelligence review : Marketingforschung für die Praxis
4
Handbuch Preispolitik : Strategien, Planung, Organisation, Umsetzung
4
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
4
Markenartikel : das Magazin für Markenführung
3
Marketing theory and applications ; 2012=Vol. 23
3
Schriften zum innovativen Marketing
3
Thexis : Fachzeitschrift für Marketing ; Fachzeitschrift für Marketing des Instituts für Marketing und Handel an der Universität St. Gallen
3
Arbeitspapier / Institut für Marketing, Universität der Bundeswehr Hamburg
2
Der Markt : international journal of marketing
2
Erfolgsstrategien für die Mitte - Perspektiven aus Marktforschung, Praxis und Wissenschaft : Dokumentation des Führungsgesprächs vom 7. November 2008
2
Grundlagen des CRM : Konzepte und Gestaltung
2
Handbuch Kundenbindungsmanagement : Strategien und Instrumente für ein erfolgreiches CRM
2
Handelsforschung
2
Harvard-Business-Manager : das Wissen der Besten
2
Impulse für die Markenpraxis und Markenforschung : Tagungsband der internationalen Konferenz "DerMarkentag 2011"
2
Innovatives Marketing : Entscheidungsfelder - Management - Instrumente ; Hermann Diller zum 60. Geburtstag
2
Journal of business research : JBR
2
Kohlhammer-Edition Marketing
2
Marketing : journal of research and management
2
Moderne Markenführung : Grundlagen, innovative Ansätze, praktische Umsetzungen
2
Psychology & marketing
2
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : Zfbf
2
Schriften des Fachbereichs Wirtschafts- und Organisationswissenschaften der Hochschule der Bundeswehr Hamburg
2
SpringerLink / Bücher
2
The journal of business & industrial marketing
2
Wettbewerb in Recht und Praxis : wrp
2
Working papers / Université de Lausanne, Faculté des Hautes Etudes Commerciales, Institut de Recherche en Management
2
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1
Gender issues in key account management research : a systematic literature review and avenues for future research
Ivens, Björn Sven
- In:
Industrial marketing management : the international …
111
(
2023
),
pp. 81-96
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014368324
Saved in:
2
Firm-internal key account management networks : framework, case study, avenues for future research
Ivens, Björn Sven
;
Pardo, Catherine
;
Niersbach, Barbara
; …
- In:
Industrial marketing management : the international …
58
(
2016
),
pp. 102-113
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011549373
Saved in:
3
Differentiation and alignment in KAM implementation
Pardo, Catherine
;
Ivens, Björn Sven
;
Wilson, Kevin
- In:
Industrial marketing management : the international …
43
(
2014
)
7
,
pp. 1136-1145
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010439594
Saved in:
4
Key account management as a firm capability
Ivens, Björn Sven
;
Leischnig, Alexander
;
Pardo, Catherine
- In:
Industrial marketing management : the international …
74
(
2018
),
pp. 39-49
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011942229
Saved in:
5
Mind the gap : a process model for diagnosing barriers to key account management implementation
Leischnig, Alexander
;
Ivens, Björn Sven
;
Niersbach, Barbara
- In:
Industrial marketing management : the international …
70
(
2018
),
pp. 58-67
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011863786
Saved in:
6
Organizing for value appropriation : configurations and performance outcomes of price management
Bukert, Michael
;
Ivens, Björn Sven
;
Young, Louise
- In:
Industrial marketing management : the international …
61
(
2017
),
pp. 194-209
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011704353
Saved in:
7
Relationship keyness : the underlying concept for different forms of key relationship management
Ivens, Björn Sven
;
Pardo, Catherine
;
Salle, Robert
; …
- In:
Industrial marketing management : the international …
38
(
2009
)
5
,
pp. 513-519
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003871825
Saved in:
8
Revisiting the norm concept in relational governance
Ott, Christoph M.
;
Ivens, Björn Sven
- In:
Industrial marketing management : the international …
38
(
2009
)
6
,
pp. 577-583
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003889375
Saved in:
9
Organizing and integrating marketing and purchasing in business markets : an introduction to the special issue, issues and implications
Ivens, Björn Sven
;
Pardo, Catherine
;
Tunisini, Annalisa
- In:
Industrial marketing management : the international …
38
(
2009
)
8
,
pp. 851-856
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003924742
Saved in:
10
Governance mechanisms in domestic and international buyer-supplier relationships : an empirical study
Burkert, Michael
;
Ivens, Björn Sven
;
Shan, Jialu
- In:
Industrial marketing management : the international …
41
(
2012
)
3
,
pp. 544-556
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009546583
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