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1.Introduction -- 2.Section One: How and why the COVID-19 economic crisis occurred? A customer behavior-based perspective -- 3.Five phases for how customer behavior changed in response to COVID-19 -- 4.Psychological and economic explanations for why the COVID-19 economic crisis occurred -- 5....
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Part-I:The Convergence -- Chapter 1:Consumer Dynamics -- Chapter 2:Social Media and Markets -- Chapter 3:Relationship Strategy -- Part-II:The Shift -- Chapter 4:Neurobehavioral Perspectives -- Chapter 5:Rethinking Marketing -- Chapter 6:The Agile Mind-set -- Part-III:Window to the Future --...
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Study I: Definition and Conceptualization of Customer Inspiration -- Motivation -- Literature Review -- A Qualitative Study to Define Customer Inspiration -- Results -- Discussion -- Study II: Measurement Model of Customer Inspiration -- Motivation -- Theoretical Background -- Conceptualization...
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1. Introduction -- 2. Concept, Relevance and Management of CX -- 3. Starting a Start-Up -- 4. Understanding The Outside World: Customers & The Surrounding Environment -- 5. Outside-In: Defining the CX-Centric Business DNA—The Why, How, and What of a Start-Up -- 6. Inside-Out: Testing,...
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Szenarien für „fitte 2030“ -- Zehn Herausforderungen für Zukunftsmanagement -- Acht Optionen für Banken und Finanzdienstleister -- Stärken-Aufbau durch Strategieentwicklung -- Erarbeiten der strategischen Ausgangssituation -- Identifikation der Strategieentwicklungschancen -- Nachhaltige...
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This book presents a collection of articles addressing a range of marketing strategies unique to emerging economies. It describes the component of strategic and tactical marketing, including the marketing mix, segments and targeting, product and market orientation, employing the Internet and...
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Theoretical Background on Mass Customization Research -- Fundamentals of Culture Research -- Cultural Influence on Consumer Behavior Under Mass Customization -- Cultural‐bound Interest in Mass Customization – survey -- Cultural‐Bound Actions in Mass Customization – experiment. .
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Die Macht der Konsumenten - die Beschreibung einer Veränderung -- Das Phänomen aus ökonomischer Sicht -- Das Phänomen aus soziologischer Sicht -- Das Phänomen aus psychologischer Sicht -- Das Phänomen aus philosophischer Sicht,.
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Chapter 1: Introduction to Contemporary Retail Marketing in Emerging Economies: Ghana’s Supermarket Chains -- Chapter 2: Modern Retail Marketing and Supermarket Loyalty Cards Programme -- Chapter 3: The TESCO Club Card Loyalty Programme - The Gold Standard -- Chapter 4: The Ghanaian...
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In diesem Buch wird ein in aktuelle Planungsinstrumente integrierbares Instrument zur Verbesserung der Entscheidungsunterstützungsfunktion des Controlling mit der Möglichkeit der Fokusjustierung der Entscheider entwickelt. Im Vordergrund steht dabei die technische Durchführbarkeit einer...
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